| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 28 日 星期五 
|
|
|
|
2007-09-28 |
女人是善變的 <----- 原來係真的 .
本身定咗星期 , 想都想好哂 , 點知自己又改變主意 , 我都唔知想點.
前日我同姐姐訓在mama張床講野, 之後我feel到有d震震地 , 我就覺得好奇怪, 學校就話成日震姐, 點解我屋企都有ga-0-??
於是我問我姐姐 : 你feel唔feel到震震地?係咪地震呀=口=???
點知我姐同我講 : 梗係啦, 因為我在up腳中...
wakaka , 我覺得自己好低能, b仔問我 : "訓在床上點樣up腳? " 我真係唔知喎....
唔好意思 , 下次eng堂唔會再咁嘈 =.= (雖然無人聽書)
從好的角度來看, 其實我都好幸福
我擁有知心的好朋友
我有得讀書, 有得補習
我有得學琴 , 而且7級都考出啦
我有唔錯的家人
我有健康的身體
我有夠用的零用錢
不愁基本的出支
我仲有kin kin
仲有神
所以...
我好幸福
不過另一方面, 我都好失敗
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三 
|
|
2007 年 9 月 25 日 星期二 
|
|
|
|
2007-09-25 |
中秋節快樂 .
琴日食完飯就出去 , 我仲以為會好早出, 仲叫呀媽早d開飯 ....
9:15 在百佳等 , 同cat,嘉嘉 ,琪去咗海濱, 之後又join另一班人....
我好像全程 心不在言 , 對不起.
玩到12:30就走人啦.
難得我呀ma好幽默咁同我講咗一句話 , haha
返到家 , 屋企黑黑的 , d人訓哂 , 行步路都要細聲d-.-
沖完涼,訓唔著 , 坐在soft上面...坐坐下有d想訓就去咗訓.
點知5:00 又醒咗....我竟然會失眠...千年難得一見
坐到天光.
我老爸老媽真有興致 , 去睇戲....
遺憾的1個中秋節 , 唔可以同chris過 ,
不過同朋友過又係另一番滋味 , 好好笑的
catcat 好amazing : 下 , 唔係呀, 竟然同我同一個英文名 , 係咪ga, 佢真係叫chris??
原來我做錯很多很多
我好討厭自己
點解咁無用 ?
點解咁失敗?
there is no open door, no chioce for me |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 221 | »
|