昨日
好煩呀李sir "王健詩媽媽同我地訂咗桌"
其實講訂咗桌就得啦, 唔洗講 王健詩 媽媽 =.=
回到家, 媽媽講返先知 , 飲茶時, 李sir叫 班男仔大叫anut , 之後班kai子真係大叫anut =-=
chem堂 , 我把飯定羊份半成份撕爛咗 =口= 對不起呀... 其實我都唔知咩事, 一掂到份卷 , 份卷就比自動撕爛咗 , 我呆咗2秒 問哂成班都無膠紙....呀...唔好意思呀....睇來我要溫柔d~~ =.=
要落去彩排, 哂時間的 , 搞到我聽唔到chem , 哼 !!
放學 , 一個人去咗mk補習 , 低低bb的 , 無驚無險地找到潮特, 事前問咗好多人點行 . 比人笑 , 身為女仔唔識行mk , he...我係路痴.
好彩我係補7點果班 , 如果係補8黠3果班 , 真係要12黠先返到家, 一定攰死.
坐火車回家 , 撞到chis , 一起坐bus回家了 ^^~
today :
boi睇片 , 生仔果一下真係嚇死我 , 我塊面係充哂血 , 但個身係凍到死 , 出哂冷汗.... 我地就係咁樣出世的了
整天都很怕 , 因為今天要: 面聖
放學 , 叫蕭共同敏敏倍我去教會
第一次去到教會咁驚, 個心跳得勁快.
我25號會同各位一起洗禮 ^^ 嗯.....我真正成為神的兒女啦
好開心咁打比每位朋友仔, 但係.... 打比10個得2個人聽電話 T^T
去到家門口 ,發現唔到咗門時 =0= 家又無人 , 去自修室 , 去到先知無帶証 , 黑到爆 , 打比媽, 又無開機, 打比姐 , 又無帶電話出街 , DAD又去咗澳門 =.=
^0^ 我洗禮呀 ~ 呵呵呵 ~ 好開心呀 ~ 大家幫我祈禱
11月真係好重要 , 先係半年 , 之後又係我生日 , 生日一個星期後又係我洗禮~
11月係我人生的大日子呢~~~ 洗禮....大個女啦 我唔可以再KAI , 一於來個 [ kai . 戎 ] .v. !!! |