SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 29
累積人氣: 39393
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-16

關於洗禮打電話比人果件事 , 其實我真係想打比所有人ga , 不過我果時真係打到好灰 =.=   就無繼續打 , 唔係唔想找你地呢@@

星期5 : 畢業禮 , 我同單單一起返學 , 又借咗支醋比我,  oh~ i ~love you.

一開始 , 杜sir講咗一個半鐘頭野 , 辛苦哂 .

領袖生講的野 , 我覺得好毛管動,  而且我訓著咗 , 釣魚中,  hee...

中樂 , 其實我都唔明做咩要佢地出醜,  我睇d學生可以的話,  應該唔想上台的 , 都未彈好.

又去咗教會.見到小柔同毛毛 , 其實我真係覺得小柔好勁 , 在那方面上.

入咗牧師房 , 比份表同文佢,  之後牧師同我講野.

牧師問咗我一個題 :[ 如果你今晚就死 , 你覺得自己會上天堂or落地獄 ]

果時立即心想....   嗯?我好似化前都問過羊仔同一條同題,  宜家到我比心問啦=.=??

之後我答咗一個無寧兩可的答案,  牧師同我講 :[ 你聽清楚題目再答我一次]

然後我答了牧師 : [我想我應該會下地獄  , 因為我想我仲未有上天堂的資格 ]

牧師又問我一個問題 : [ 假如你到咗神面前 , 佢問點解要比你上天堂,  你點答 ? ]

好難的問題 ,我都唔記得咗答lu.

之後牧師同我講咗好多野,  應該講咗1小時多d , 同我講解返好多野  . 原本我誤解咗好多野.

最後佢再問我 :[ 如果你今晚就死 , 你覺得自己會上天堂or落地獄?  ]   [天堂 ]

佢再問我 :[ 假如你到咗神面前 , 佢問點解要比你上天堂,  你點答 ? ] [ 我口信 , 我心信 ]

多禮牧師^^~

 

得分同失分原來都好易.

 

我真的一點亦不介意 , 是因為我習慣了.

 

我真係1000萬個不想看到身邊的朋友不開心.    /.\我不要我不要....

 

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-13

昨日

好煩呀李sir "王健詩媽媽同我地訂咗桌"

其實講訂咗桌就得啦,  唔洗講 王健詩 媽媽 =.=

回到家, 媽媽講返先知 , 飲茶時,  李sir叫 班男仔大叫anut , 之後班kai子真係大叫anut =-=

chem堂 , 我把飯定羊份半成份撕爛咗 =口=  對不起呀...  其實我都唔知咩事,  一掂到份卷 , 份卷就比自動撕爛咗 , 我呆咗2秒  問哂成班都無膠紙....呀...唔好意思呀....睇來我要溫柔d~~ =.=

要落去彩排,  哂時間的 , 搞到我聽唔到chem , 哼 !!   

放學 , 一個人去咗mk補習 , 低低bb的 , 無驚無險地找到潮特,  事前問咗好多人點行 . 比人笑 , 身為女仔唔識行mk , he...我係路痴.

好彩我係補7點果班 , 如果係補8黠3果班 , 真係要12黠先返到家,  一定攰死.

坐火車回家 , 撞到chis , 一起坐bus回家了 ^^~

today :

boi睇片 , 生仔果一下真係嚇死我 , 我塊面係充哂血 , 但個身係凍到死 , 出哂冷汗.... 我地就係咁樣出世的了

整天都很怕 , 因為今天要: 面聖

放學 , 叫蕭共同敏敏倍我去教會

第一次去到教會咁驚,  個心跳得勁快. 

我25號會同各位一起洗禮 ^^   嗯.....我真正成為神的兒女啦

好開心咁打比每位朋友仔,  但係.... 打比10個得2個人聽電話 T^T

去到家門口 ,發現唔到咗門時 =0=  家又無人 , 去自修室 , 去到先知無帶証 , 黑到爆 , 打比媽,  又無開機,  打比姐 , 又無帶電話出街 , DAD又去咗澳門 =.=

^0^ 我洗禮呀 ~  呵呵呵 ~ 好開心呀 ~ 大家幫我祈禱

11月真係好重要 , 先係半年 , 之後又係我生日 , 生日一個星期後又係我洗禮~

11月係我人生的大日子呢~~~        洗禮....大個女啦   我唔可以再KAI ,  一於來個  [ kai . 戎 ]   .v. !!!

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->