前2日 , 一路打邊爐 , 一路睇亞姐.... 真係sexy到爆, 個個樣令身材正 , 我係女仔都睇到我想噴鼻血
比人串我 " 你睇來做咩 , 你睇完都唔會變令女 " .v. 咩喎, 宜家我睇下唔得咩! T^T
第2日剖解白老鼠 , d男仔勁變, d老鼠比佢地搞到死得勁慘 , 仲無啦啦去咗剖解個腦....我睇完之後... 無誇張 , 真係好不安 , 我自問自己不是膽少的女生 , 但我睇完d老仔組的老鼠後 , 真係勁反胃...
放學同蔡文朗洗傷口 , 真係kai到爆 , 行到醫院前, 佢先發現無帶卡, 低b的 .
好彩佢家好近 , 就同佢返家拎 , 我在佢樓下等佢 , wa...我見到隻可愛的貓 , 喵~~~~
之後撞到嘉榮 , 一起去咗洗傷口.
今日
lunch果時, 學校明口出面好似發生咗咩一件大事 , 副校去咗處理 , 之後成班男仔好哄動咁去哂窗邊睇.
佢地勁興奮=.= 都唔知佢地咩事 , 係咁大叫 , 又話咩 " 校長比人打呀" "校長比人綁架呀"
總知成班男仔就好似痴咗咁興奮啦 !
之後 dogdog 大叫 "校長漏M "
佢好大聲 , 點知.....
....
...
佢叫果下 , 咁岩校長推門入來 =.=
之後我地成班安哂...
好慘... 堂堂一個校長比人咀咒佢漏 M , 仲要親耳由學生口聽到...
無言...
我銀包得返$0.7咋 .... 不過 , 好開心 , 今日從天而降咗$20比我.
好開心 , 今日去咗銘恩 , 打比敏敏叫佢幫我買糖, 過咗30MIN , 敏敏比咗我, 然後同我講 " B仔請你的 "
..... 好感動.....
|