起身 , 請假, 打去學校 , 打咗成3次都無人接電話 , 打第4次先有人接電話=.=
感冒了, 好可憐呀我 , 我同自己請咗半日假 .
差唔多時候就穿好校服 , 打算lunch之後返學的, 點知食完藥 , 暈暈地, 無哂力, 還是留在家好點 .
4點走人去補習 , 敏敏同 chris第一句就問我做咩穿校服.
上堂 , 摺唔到本note , 之後chis比咗佢果本我 , 佢拎我果本, ^^thx~
回家食完dinner , 8點去咗新達間m記找羊 , 推門的果一下在想: 我會唔會早到咗呢? "
是no的 , 推開門就見到黃剛毅同羊, 食野食得好滋味的樣子...
比咗份譜我lu , 然後我估起勇氣 , 講點解我會感冒 , 佢地2個的反應不出我所料 , 黃剛毅笑到死咗 =_= 羊話我kai.
仲以為黃剛毅係cool cool 的人 , 原來唔係ge , 真係第一次見佢笑~
然後我又做咗低b野 , 我份譜呀=0= 唔好呀!! 然後見到黃剛毅又笑了 .
去補習 , 病到死死下 , 佢講咩我都入唔到耳仔 , 我只想快d回家休息...
好彩星期5唔洗返學 , 否則我都係請假...
希望星期6可以無事, 我可不想死死下咁彈琴 =_=
night, 一online , 就比人叫我訓覺 , 好啦, 聽你講啦^^~
呀...仲有...唔該哂羊 , 知你好怕痳煩 , 仲成日幫我拎譜 , thank you very munch
哈....多謝敏敏同小玉的問候
/_\ mama隻腳傷咗, 行路拐拐下, 仲要返工 , 希望佢快d無事啦 , 心痛.... 唔該大家幫我mama祈禱一下...
|