SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 38
累積人氣: 39402
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2007-10-27

現在是早上7:30 AM

 

 

我記得wendy講過一句話 , 令我好深刻的 : 當你肯放下 , 你放過的不止是別人 , 而是你自己

好深刻  好深刻.

我終於都感受到,  原來真係放過自己 , 你會發現原來自己之前係幾咁笨.

唔單止放過人 , 而且完完全全的放過自己.

不過 , 有時 ... 有d野 ... 真係要等價交換

知道有咩方法可以放過自己 , 不過, 我唔想付出這個代價.

 

比人話我發惡都唔可怕...

哈 , 咁其實因為我無真的惡同嬲.

只有在我心目中佔有一定位置的人,  才可把我真正把我激嬲

XD 咁唔係仲好咩?

 

 

 

回望我過去...多少的失意...但你每次每次也在旁....

 


 

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2007-10-24

PHY分小測卷 , 想不到... 真的想不到 有成 43 分..... 意料之外   果然團結就是力量 ~~ 哈哈

bio , 宜家教人體 , 年年都係咁 , 次次教親這個 , d男仔就kai kai 地 =.=  今日手然無啦啦叫咗一聲,  笑死我地. 果然係 男女大不同 , 男仔同女仔眼中睇的野是不同的 , 這相 :

  其實本身我真係好鐘意這相....但係d男仔 竟然可以睇到d 兒童不宜的野 , 無奈.... 破壞咗這相在我心中的形象=3=

小息, 去找云云 , 點知kin一來,  云云就唔理我啦 , 仲要比佢2個排斥我=3= , 見到云云部新手機lu , 唔係紅色,  好可惜.

中文,  呀sir教的那個 "我的另一半" , 哈哈,  真係勁搞笑 , 佢把佢的怨恨都發泄出來 , 不過佢講的都係事實想ge~

小息,  去咗kfc食 , 同kk , 比呀樂見到 , 不過竟然見唔到我 . kfc咁貴ge =0=??

返到classroom , 好開心 , 這2天的煩惱解決咗啦 , >w<  ya!

英文,  坐b仔後面 , 之後....我有點點呆了 , 雖然不是第1次見,  都不是岩岩先知 , 不過..見到...都係呆了一呆... 唔知點解果個畫面好深刻印在我的brain中....

傾傾下,  個鬼婆落咗來捉人=.= 上次又係咁 , 真係勁唔想上佢d堂 T^T.

同B仔講野好開心 , 特別講起那會事,  想不到B仔比我更奸仔, WAKAKA....

講野的過程中 , 我領誤了一點事 . 

好鐘意同朋友講野 , 好講意

同b仔講起野,  b仔話男仔堆中最好果個係fatlun , 我同意

上星期借咗本書 , 好正的 , 講摺紙 , 我上摺紙了 XD 摺摺摺摺摺摺摺.

 

電話來了 , 好易記 : 66 77 67 26 .

我是PEOPLE , 之前問過身邊的人,  好似都係用People 同 3 的. 不過我唔知3在邊度 , 所以去咗people了 ^^

今天有點....有點....難過

不高興...

我好像被人誤會啦

雖然人地無講出口...

........

真係好無奈, 無奈 AND 無奈.

唔通我的行為容易令人誤會我...?

我以為.....是好了解我的...

這可不是一個美麗的誤會

我不是這樣的人啦T^T 我不會這樣啦..... T^T

T^T不高興

希望這次是我Feel錯的...是我想多啦....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2007-10-23

返學 , 去小食部買咗蜜瓜奶 , 想想下... 又買多咗一盒apple juice.

慘 , see  sir真係勁長氣,  煩呀 -.-  我企到想暈e.e .

phy ,同 fatlun 傾計.

我好鐘意同朋友傾計,  我覺得果種感覺好好 .... 但講太多 , 我又好似好煩

lunch,  得3個人叮飯咋 , 咁有錢ge宜家d人.

上返去 , sharing D 相 ^^~

整濕咗人地個銀包 , 其實不是故意的 . 想想都覺好笑wakaka

家嫦的桌子都濕了 , 唔好意思 .

放學 , 做GROUP DISCUTION....唔好講啦....好慘...不想回憶 .

 

 

我...事實已經放在眼前 ,由青祟的那一天...我真係唔知 , 我曾經以為唔會發生在我身上的事情  我應該歡欣好 ? 應該傷心好 ? 2種感覺一起在內心 , 好怪的感覺 , 苦澀的感覺 , 好煩好煩,  好亂好亂    好討厭這2種感覺一起出現在我內心

大家記得要早D訓 , 唔好玩到咁晚呀 , 第2日無精神聽書GA   !!

 

我是不是愈來愈KAI=.=??

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]