PHY分小測卷 , 想不到... 真的想不到 有成 43 分..... 意料之外 果然團結就是力量 ~~ 哈哈
bio , 宜家教人體 , 年年都係咁 , 次次教親這個 , d男仔就kai kai 地 =.= 今日手然無啦啦叫咗一聲, 笑死我地. 果然係 男女大不同 , 男仔同女仔眼中睇的野是不同的 , 這相 :
其實本身我真係好鐘意這相....但係d男仔 竟然可以睇到d 兒童不宜的野 , 無奈.... 破壞咗這相在我心中的形象=3=
小息, 去找云云 , 點知kin一來, 云云就唔理我啦 , 仲要比佢2個排斥我=3= , 見到云云部新手機lu , 唔係紅色, 好可惜.
中文, 呀sir教的那個 "我的另一半" , 哈哈, 真係勁搞笑 , 佢把佢的怨恨都發泄出來 , 不過佢講的都係事實想ge~
小息, 去咗kfc食 , 同kk , 比呀樂見到 , 不過竟然見唔到我 . kfc咁貴ge =0=??
返到classroom , 好開心 , 這2天的煩惱解決咗啦 , >w< ya!
英文, 坐b仔後面 , 之後....我有點點呆了 , 雖然不是第1次見, 都不是岩岩先知 , 不過..見到...都係呆了一呆... 唔知點解果個畫面好深刻印在我的brain中....
傾傾下, 個鬼婆落咗來捉人=.= 上次又係咁 , 真係勁唔想上佢d堂 T^T.
同B仔講野好開心 , 特別講起那會事, 想不到B仔比我更奸仔, WAKAKA....
講野的過程中 , 我領誤了一點事 .
好鐘意同朋友講野 , 好講意 
同b仔講起野, b仔話男仔堆中最好果個係fatlun , 我同意
上星期借咗本書 , 好正的 , 講摺紙 , 我 上摺紙了 XD 摺摺摺摺摺摺摺.
電話來了 , 好易記 : 66 77 67 26 .
我是PEOPLE , 之前問過身邊的人, 好似都係用People 同 3 的. 不過我唔知3在邊度 , 所以去咗people了 ^^
今天有點....有點....難過
不高興...
我好像被人誤會啦
雖然人地無講出口...
........
真係好無奈, 無奈 AND 無奈.
唔通我的行為容易令人誤會我...?
我以為.....是好了解我的...
這可不是一個美麗的誤會
我不是這樣的人啦T^T 我不會這樣啦..... T^T
T^T不高興
希望這次是我Feel錯的...是我想多啦.... |