今日起身去咗學校補數.... 唔知點解去咗1d=.= 之後去返1c.
o咀 , 張桌上有個用過的口罩同好惡心的tempo =-= 好想過返1d的感覺...
一路上堂 ,一路係咁吸粉 , 搞到我係咁咳 , kai 橋 又死都唔肯濕水.v.
本身話去明星飲茶 , 但有人臨時唔去 , 得返4個 , 決定唔飲.....好唔開心.....我真係好想去明星飲茶 /_\
之後同cat, 敏 佢地走去食野..... 行行下 , ar 橋 打比我問我地去邊度食 , 哼 , 我要去飲茶呀T^T
好啦 , 就去食韓燒lu~
叫咗好多野食....係咁食.... 我同cat食得好少.....旁邊果3個係咁食=.=
一路食一路吹水 , 都幾開心的 @v@
糖水真係好好味.....好想食..... good~~~~~
然後....好唔開心>.< 比人找我個日記....O咀咀
埋單時 , 敏敏變咗色狠
之後去屈神士, 我同敏敏要了易極 , CAT要了好大的能得利, 多謝哂老橋 !
敏敏之後同我講.... 張百達通 -$21 ...
然後CAT同橋走了 , 我同敏敏去咗買野.
SKIN HOUSE D人都幾好 ,唔會煩你 , GOOD!!!
回家SLEEP了.
想不到, 又是除夕了....
想不到, 咁快又2年啦...
嗯.... 有一件好遺憾的事 , 我忘記問一個問題 ....
雖然答案已經唔重要 , 但係....是一個好的大遺憾呢
HAPPY NEW YEAR
|