星期6 :
去咗CHURCH, 比佢地食我整的壽司^^~ 最開心的唔係佢地講的好好味 , 係catcat講的一句 '我唔信係你整ge, 你一家係買ge!
敏敏有個花名 , 叫 : 拉地膠五姐姐
yip恩姐姐偷步送咗禮物比我, 多謝 ~~~~~
之後同cat, 敏 , 玉 , 嘉 去咗買我的生日cake, hehe, 賣相十分美麗的~
晚上收到各位比我sms , 多謝哂 , 第一個係小玉 , 第2個係健 , 第3個係文彬.....仲有羊 ,fatlun , kai云 , 棋等....多謝
星期日
係我的生日呢
好早就起咗身 , 整壽司 , 之後單單上來比我禮物 , 好令令的一條十字架頸lin ^^~
之後去咗富山, 佢地已經到哂 =0= 真的想不到 , 我以為自己會係第一個.
好開心 , 有敏敏 , 嘉 , kai云 , 蕭蕭, catcat >w<
一入到去, 佢地同我講佢地撞到變態佬=.='
本身佢地約咗在教會門口等 , 云云最先到 , 點知比佢見到個男人在打飛機    之後catca佢地來到, 又見到個男人在打飛機.....
我聽咗之後勁驚 , 佢地話我反應好大=.= 咁我驚痳... -3-
之後云云講咗一句話 , 令到佢在我心中清純的形象破壞了 ..... 云云話 :如果0文健在 , 一定會同佢比賽邊個大 " 我真係o咗咀.... 我的云云講d咁 ge野 ....
佢地送咗好多野比我, 好多好多野食 , 全部都係我鐘意食的, 仲有好令令的冷帽 @@
我發覺我真係人地講咩我信咩 , 云云呃我話我夾係佢同嘉親手整的 , 我真係信咗 , 之後其他人話 : "一定唔會係啦 ! " =.=得我一個低低bb信咗 , 云云竟然呃我... [ 我的心....像迷失在絕處....]
富山d野食好好味, 佢地請我. ^^~ happy. 食完影下相, 行下街
回到家 , 同家人食cake, 之後同chris去行街街 , 比咗壽司佢食.
去到影貼子相相 , 去咗好好咪的漢堡包 , 睇戲, 行街街 ~~~~~~
多chris送咗那個好令令的禮物比我 ^^~
12點回到家啦 , 第一次咁遲返家-0-
星期一 :
比dad叫醒 , 佢第一句就同我講 : 已經8點啦.....
呀.... 點解唔早d叫我 . 我想, 反正都遲 , 慢慢來啦~
帶咗cake回校 , 比敏敏食哂 , kakaakaaaaaa~~~~
lunch灼咗明苑食, 14個人 , 食咗李sir$490 元 =0=" 仲勁過d男仔!!!!
棋棋的生 日卡好可愛~
|