SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 41
累積人氣: 39405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-24

姐姐生日快樂~~~

 

我改咗我的連結中D人 的名 , HEHE~~有D要CLICK入去先知我講邊個的

TODAY , 早上7先起咗身 , 9黠鐘出門口 , 去荃灣 , 部車勁勁慢=.= 搞到我遲到!!

差D唔記得落車,  好彩都有落 , 東找找 , 西找找 , 左望望 , 右望望,  前看看 , 後看看 ( 排比法 ) 比我找到英皇LU~ YEAH~叻叻~  

坐車回家,  今次部車正常返,  比我去的時候快咗15MIN , GOOD.

回到家 , 攰到訓....一直訓....一路訓....突然我手機響 , 唔知邊個打比我 , 我之後望一望個鐘----   2:30

立即飛返教會 , 如果手1機唔響 , 我都唔知訓到幾點=.=

一入到去 , 比人問 : BOBO呢 ?

我好奇怪 , 我點會知呢 ?  原來人地認錯我係呀雞 , 係咪呀....有無咁誇張會認錯呀 T^T 我係健詩姐姐呀 !!!!

開始前 , 毛毛同我講咗D野,  令我心情好沉重.....

回家,  經過大中 , 整得好令 , 有機會要同健行下.

我明日就洗禮了...... 佢地係咁話好緊張 , 又話明日唔知穿咩衫

穿咩衫都無所謂啦 , 是旦啦 =.=

我反而無咩感覺....只是有種奇怪的感覺.

 

嗯....

有時我會覺得自己好幸福 , 我擁有好多野 , 我身邊有好多人...

但時我會發現.....原來是得我孤單一個

 

 

上A MATHS堂時,  我終於知道點解我果次拎起飯盒時 , 會有一股咁大的恐懼感在我心中閃過....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-20

我愛我的朋友們...

大朋友,  小朋友,  好朋友, 壞朋友

XD 講笑...無壞朋友的啦

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-19

星期6 :

去咗CHURCH,  比佢地食我整的壽司^^~  最開心的唔係佢地講的好好味 , 係catcat講的一句 '我唔信係你整ge,  你一家係買ge!

敏敏有個花名 , 叫 : 拉地膠五姐姐

yip恩姐姐偷步送咗禮物比我,  多謝 ~~~~~

之後同cat,  敏 , 玉 , 嘉 去咗買我的生日cake,  hehe,  賣相十分美麗的~

晚上收到各位比我sms , 多謝哂 , 第一個係小玉 , 第2個係健 , 第3個係文彬.....仲有羊 ,fatlun , kai云 , 棋等....多謝

星期日

係我的生日呢

好早就起咗身 , 整壽司 , 之後單單上來比我禮物 , 好令令的一條十字架頸lin ^^~

之後去咗富山,  佢地已經到哂 =0= 真的想不到 , 我以為自己會係第一個.

好開心 , 有敏敏 , 嘉 , kai云 , 蕭蕭,  catcat >w<

一入到去,  佢地同我講佢地撞到變態佬=.='

本身佢地約咗在教會門口等 , 云云最先到 , 點知比佢見到個男人在打飛機之後catca佢地來到,  又見到個男人在打飛機.....

我聽咗之後勁驚 , 佢地話我反應好大=.=  咁我驚痳... -3-

之後云云講咗一句話 , 令到佢在我心中清純的形象破壞了  .....   云云話 :如果0文健在 , 一定會同佢比賽邊個大 "    我真係o咗咀.... 我的云云講d咁  ge野 ....

佢地送咗好多野比我,  好多好多野食 , 全部都係我鐘意食的,  仲有好令令的冷帽 @@

我發覺我真係人地講咩我信咩 , 云云呃我話我夾係佢同嘉親手整的 , 我真係信咗 , 之後其他人話 : "一定唔會係啦 ! "    =.=得我一個低低bb信咗 ,    云云竟然呃我...   [ 我的心....像迷失在絕處....]

富山d野食好好味,  佢地請我.  ^^~  happy.  食完影下相,  行下街

回到家 , 同家人食cake, 之後同chris去行街街 , 比咗壽司佢食.

去到影貼子相相 , 去咗好好咪的漢堡包 , 睇戲,  行街街 ~~~~~~

多chris送咗那個好令令的禮物比我 ^^~

12點回到家啦 , 第一次咁遲返家-0-

星期一 :

比dad叫醒 , 佢第一句就同我講 : 已經8點啦.....

呀.... 點解唔早d叫我 . 我想,  反正都遲  , 慢慢來啦~

帶咗cake回校 , 比敏敏食哂 , kakaakaaaaaa~~~~

lunch灼咗明苑食,  14個人 , 食咗李sir$490 元  =0="   仲勁過d男仔!!!!

棋棋的生 日卡好可愛~

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]