星期4 , 中午去咗豆漿大王食野 , 同小玉 , 鳳鳳 , 波蘿 , 小玉 , 呀雪 , 嘉..
哈哈....除咗嘉嘉, 我地都拍有拍過拖的 , 都係講返這d野.
基本上我係咁講野 , 不過唔係講我自己d野, 我係引人講野的... xd
night , 一家人出街食 , 我做咗個"柔情 慾望" 的動作, 不過幅度好細的.
mama : " 你做咩呀...."
然後 , 我做咗個正常幅度的"柔情 慾望" 動作 , 我呀ma呆咗2秒... 哈哈 , 好彩無做埋"迷失得徹底" , 我怕佢會爆血管=.=
星期5
8:15-9:00 我地都在跳舞 ~
我同ceci在前面跳烈焰紅唇 , 男仔在後面跳 不得不愛.
李文友係全程唔敢望 , 係咁望後面d男仔跳舞 . 我同ceci都覺得好好笑 , 講真 , 初初第一次睇sing跳, 我係女仔都覺得好sexy, 不過睇多幾次又無感覺...
上車......未試過咁開心 , 我想在車上的這一段時間 , 係我地5d咁耐來, 最團結的一次.
我地係咁叫佢地唱歌, 死人李文友 , 要叫我地d怕羞的人唱咗先 , 點知我地唱完佢又唔唱 , 係咁dom波鐘 , 不過因為塞車 , 佢不成功. 之後佢唱咗一首[非之歌]
之後我地全部人企哂起身 , 拎哂部手1機對住佢 , 要佢唱多首 . 李文友果時個樣真係好搞笑
之後我地話佢唔唱多首 , 就把岩岩果sd比全校 , 又話唔上中文堂 , 又話已後交功課... 之後singsing話 "[你再唔唱, 我地youtube見!! 你仲唔死!!!???綁你在樹上 ]
哈哈....之後手然駡佢婊子 笑死我地 , 最後佢個樣好折隋咁唱咗一首歌
個司機全機全程笑到尾...仲行錯路 , 轉早咗一個路口....
落車, 赤柱真係無咩野好行... =.= 仲有 , d店態度差到爆... !!!
之後去咗食野, 同健 , sing , dog 一起食...... 食咗50蚊.
sing講的一句 : [無人可以迫到我] 好大的感受
之後同蕭 , pinkky, sing, ceci , 芯 , ceiling, 行到球場出面..
佢叫我同ceci跳 烈焰紅唇 =0= singsing話d外國人會打賞我地, 佢會脫衣接著d錢 =.=
低能的 ,食到咁飽仲跳咩...
回程, 返到學校又跳舞啦. 呀貴好搞笑: 羊水被抽光啦.
哈....跳到6點 , 真係勁開心 >w<
|