星期4:
放咗學就去教會啦 , 排戲 , 排到5點鐘 , 打比蕭蕭走人.
到學校門口已經聽到hall的歌聲 , 一直等等等 , 好彩有得坐姐 , 蕭姐終於下來了 .
點知b仔同蕭蕭一起, 咁就一起去買野 , 我好聰明 , 一早放咗個書包在教會, 咁就可以無咁重.
去買野, 要買成廿幾樣野 , 重死我 , 之後叫佢2個整整去放低個書包在教會 , 又買過
去super market , 勁多人, 因為全部都係d學生買野, 真係勁熱鬧 !
因為我是整sushi的 ,買料 , 點知d紫菜比人買哂 =0= !!!!!
之後又去另一間super market, 點知又比人買哂 =0= !!! 果下我真係勁怕 , 無紫菜 , 我點整sushi.
最後都係買到的了 , yeah>w< 之後返教會拎返書包 , 去等sing姐 , 仲見到大嘉同羊仔 , 哈哈 , 大嘉個look好funny呢~~~~
一起上咗sing家, 大嘉同羊仔幫我地拎野去敏敏家, 唔該哂@@
之後敏敏來咗, 佢地就走咗lu , 由5點買到8點=.= 一入敏敏家 , 佢隻狗係咁對住我地叫 =.= 怕怕
敏敏整埋飯比我地食 , thx~ 之後開始整野, 敏敏幫我整咗10件sushi, , 真係好 . 之後開始整3文治同金姑肥牛!
整到10點半一起走人 , 一起坐taxi, 點知中途....唉~唔想講 !!
搞到11點先返到家 , 12點開始整sushi , 好彩一早在敏家整咗廿件 , 整到3點鐘, 整咗80件 .
星期5 :
拎sushi返學 , 女仔一起坐的士 , 突然想起....琴日羊仔話 : "你叫瘦然幫你手拎返學校" =.= 唔好玩啦....
我發現唔記得帶譜 , 問羊仔借咗一百蚊, 最終都係無用 , 因為有好多時間 , 慢慢行~~
好精彩的歌唱比賽 , C班真係呱啦啦 @@ YOYO 好勁呀, 另眼相看呢.
鄭sir上咗去唱歌 , 佢好多野講=.= 之後校長又唱歌 , 仲拖埋人地隻手.
返5D食野.@@勁勁多野食 , 好開心 , 我的sushi 10MIN都唔洗就清哂啦 , 其實琴日我仲好怕食唔哂.
之後收到禮物 , 好開心呢.
放學同kin去咗覲塘買飛飛......
偏愛
|