SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 26
累積人氣: 39390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2007-12-23

星期6.

老姐請我飲許留山....

同健健一起返教會啦 , 穿得很好看嗎 ? 多謝.我老姐同我打扮的.

bobo kiss咗我一下.....wa~~~~甜到入心入肺, 真係成個人軟哂 , 呵呵~~ 愛死BOBO

我發現wendy講野時, 係咁望去我果邊.... 發生咩事 ? 之後佢話要抽一對情侶時,  我個心真係涼咗一涼 , 係唔係我多心 , 我覺得果時佢好似係望著我的...果時我心想: 唔好...唔好呀.....

then去咗amp同健健睇戲 , 魔間行者...  唔錯 , 幾好睇呀@@

回家了.

星期日:

生病了....

感冒 , 痛苦呢=.=

想不到又係聖誕了.....又到啦.....

說真.....這年我倒幾乎是忘記啦.

  我真係大好多啦.

失敗不可怕的 , 因為過程中一定會學習到一點點東西.

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2007-12-21

星期4:

放咗學就去教會啦 , 排戲 , 排到5點鐘 , 打比蕭蕭走人.

到學校門口已經聽到hall的歌聲 , 一直等等等 , 好彩有得坐姐 , 蕭姐終於下來了 .

點知b仔同蕭蕭一起,  咁就一起去買野 , 我好聰明 , 一早放咗個書包在教會,  咁就可以無咁重.

去買野,  要買成廿幾樣野 , 重死我 , 之後叫佢2個整整去放低個書包在教會 , 又買過

去super market , 勁多人, 因為全部都係d學生買野,  真係勁熱鬧 !

因為我是整sushi的 ,買料 , 點知d紫菜比人買哂 =0= !!!!!

之後又去另一間super market,  點知又比人買哂 =0= !!!  果下我真係勁怕 , 無紫菜 , 我點整sushi.

最後都係買到的了 , yeah>w<  之後返教會拎返書包 , 去等sing姐 ,  仲見到大嘉同羊仔 , 哈哈 , 大嘉個look好funny呢~~~~

一起上咗sing家,  大嘉同羊仔幫我地拎野去敏敏家,  唔該哂@@

之後敏敏來咗,  佢地就走咗lu , 由5點買到8點=.=  一入敏敏家 , 佢隻狗係咁對住我地叫 =.= 怕怕

敏敏整埋飯比我地食 , thx~ 之後開始整野,  敏敏幫我整咗10件sushi, , 真係好 . 之後開始整3文治同金姑肥牛!

整到10點半一起走人 , 一起坐taxi,  點知中途....唉~唔想講 !!

搞到11點先返到家 , 12點開始整sushi , 好彩一早在敏家整咗廿件 , 整到3點鐘,  整咗80件 .

星期5 :

拎sushi返學 , 女仔一起坐的士 , 突然想起....琴日羊仔話 : "你叫瘦然幫你手拎返學校"     =.= 唔好玩啦....

我發現唔記得帶譜 , 問羊仔借咗一百蚊,  最終都係無用 , 因為有好多時間 , 慢慢行~~

好精彩的歌唱比賽 , C班真係呱啦啦 @@   YOYO 好勁呀,  另眼相看呢.

鄭sir上咗去唱歌 , 佢好多野講=.=     之後校長又唱歌 , 仲拖埋人地隻手. 

返5D食野.@@勁勁多野食 , 好開心 , 我的sushi 10MIN都唔洗就清哂啦 , 其實琴日我仲好怕食唔哂.

之後收到禮物 , 好開心呢.

放學同kin去咗覲塘買飛飛......

 

 

偏愛

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2007-12-15

HEHEHE.

今日返教會了.

好開心, 見到bobo , 好可愛....

之後又教文仔同朗學琴.

好開心 , 中5的生活好好 , 有好好的summel , 感謝神.

 

天父 願你知道
我的生命全憑你得勝

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]