星期4 , 8點3去補習班 , 10點返家, 果時我在想 : 坐車回家 or 行回家 ?
之後又想 , 我之後要去mk補習 , 來回$16 , 一個月就要64 .
所以我決定 , 都係行回家, 因為好攰 , 所以唔由大埔墟返家.
由廣福條路回家. 然後我後悔了.
果條路都無人行ge =.= 勁少人.
之後有5min , 係得我一個行 , 真係"前無古人 , 後無來者" 又黑又暗又靜又凍 .
果5min真係好驚 , 我想 : 會唔會有隻鬼彈出來 , 我後面會唔會有隻貞子
不過下次chris 話同我一起返家 , 咁我無咁怕啦^^~
今日 ,
敏敏生日快樂
phy芯同我講佢同yumi d野.
小息 , wa !!! 潮周仔真係好好人呀 !!! 請我同敏敏食野 ~~~~ 低b的 , 我講錯咗做木瓜奶 , 哈哈
lunch去咗食明范 , 都唔係好令姐
之後我地唔夠時間, 叫ma同我賣單先.
見到校長果桌都在食 .
李sir話請我地全班食 , 分3日 .
放學 , 行去補習.
好餓.
低能的 , sd錯 sms比 fatlun.... =.=
為咗洗禮件事好煩
我要為我身邊的人 , 好朋友祈禱 . 當有點事人無能力時, 就只有神啦.
|