| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 1 月 29 日 星期二 
|
|
|
|
2008-01-29 |
補打的.
pinky生日快樂~
睇相啦 :

好有型的敏敏

呵~~我的感染力真大

感染力 2



拎咗b仔的眼鏡~ 好的面好似好肥=.=


多謝fatlun的金莎~~~


好開心呀 , fatlun送咗一盒草莓比我, 粒粒又大又甜 >w< 姐姐話靚到好似假ge咁 ,我都唔記得我講過鐘意食, 好耐之前的事了 , 收到好開心 ,一來是好好味 , 最重要的是那份關心

頂帽好受歡迎~

點解個包咁, d料就小成咁=0=
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 1 月 25 日 星期五 
|
|
|
|
2008-01-25 |
天氣真係好冷 ... 而且還下雨了.
下雨的日子 , 真不好受 . 鞋子的底部裂了 , 水從鞋子底部滲上來...
回到校, 聽了2堂的講座 . 終於可以走的時候 , 我發現我的腳已沒了感覺 .
去了殘人洗手間吹了一個小息~ 吹乾了 ^^~真好.
中文課, 李文友請假了 .
我好乖乖地在溫書 @@ 而其他人在開睹檔 , 然後校長進來了 , 哈哈... 潮周仔死得
看來5D已入了校長的BLACKLIST了 ~
中午同敏敏到了明苑買飯, 見到好多男仔, 他們比我地早到, 卻比我們遲走.因為敏敏很SMART , 一早去了排隊了^^~
食完飯 , 羊叫我做低B野, 真係當我係低B嫁=.=
放學 ,去了補課 .
晚上和云云講電話 , 講了一個半鐘~~~呵
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 1 月 22 日 星期二 
|
|
|
|
2008-01-22 |
多謝大家關心 . 特別係fatlun同羊仔.
嗯....
其實我一直唔講 , 就係唔想人地誤會我唔想做詩琴 , 沒有這個意思.
只是有點點的不高興.
我會好好整理我的心情 ^^~
應該是要開心的.
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 221 | »
|