星期3:
d男仔做group discution , 講朋友知已.
ceci話好想做這個題目 , 咁我就問佢 : "邊個係你知已?"
ceci話無有住 , 我又問邊個係佢最好的朋友 , 然後ceci講了一個名出來....
哈哈...想不到ceci最好的朋友 , 同我最好的朋友 , 竟是同一個人
朋友...真係好重要.
有分: 知已 , 最好的朋友 , 老朋友 , 好朋友 , 朋友....
知已...是最好的朋友演化出來的 , 都係好難有的.
但係
我已經有我最好的朋友 , 2個最好的朋友 , 在我 中無可取代的2位好朋友
在我唔開心的時候. 我最好的2位朋友 , 永遠係係第一時間出於真心咁安慰我.
簡單的關心 , 卻感到非常的窩心.
好thx你2個呢 , 我想你地應該知道我是講緊你地吧 , 咁我唔打出來啦@v@ yeah~
星期4 :
唔洗返學.... 但係我唔記得咗 , 起身洗完面先記得 =.= 我的天...我可是花了好大的力氣才能起床的
|