星期4, 最後一個上堂日 .
最尾係3堂的ENG堂 , 嘈到想死 =.='
訓咗一陣, 起身溫書, 溫溫下 , 唔知點解就變咗同羊仔睇相-0- 見到好多KAI相.
這個 , 係叮噹+超人 ....睇到我O咀 , 唔係是否太深刻...我晚上竟然發夢見到這個野...
仲見到一張羊仔拎著勁多錢的相, 仲有彤彤的kai相
之後同談天了一會 , 我發現我很愛談天----口水怪
最後的一天 , 過得很開心
ENG堂的頹廢三人組 , 佢地3個d post真係正
我終於做咗KATE的VIP了 ^~^ 仲送你生日去有50% OFF~
我整的Mango 大菜糕

CUT開之後好令, 拎咗3片比 呀健 , 其他比我同姐姐食哂....呵呵呵
果時做手術影的.
偷拍的
在羊仔部手1機中找到 , n年前, 比人影咗我都唔知... hair仲好短 , 個頭好大
原來之前個頭咁kai的


條bell , 借咗比姐姐一個星期就搞成咁 , o哂咀 , 能人所不能
星期5 , 同棋棋行到千年店, 見到有個好得意 , 就買底咗比云云---我最kai的好朋友 kai爆了
之後棋棋詰想去捏蛋 , 一睇 , 原來係羊仔之前果個.....真係好可愛. 見到棋棋果個...哈哈 , 好搞野.
嗯 , 好開心睇到棋棋長大了...
我在鄉中5年了 , 有好多好多快樂的時光, 我好愛上學 , 有一班同學仔, 好朋友 . 小息發狂的玩 , 玩到din哂 .
上堂偷偷訓覺... 早會...抄功課 , 好好多多 發狂的事
好多好多太美好的回憶....
|