SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 23
累積人氣: 39387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2008-01-20

這排好少打日記 , 一個星期一次 ,可能對一點人來說 , 是好密的 , 但對我來說 , 卻不是.

記得已經好鐘意打日記,  天真咁咩都打哂上去.

不過宜家已經經歷過咁多事 , 已經唔多想打自己的事出來

一來無咁的需要 , 打出來 , 會傷害到人 , 都會傷害自己 .

二來係唔想身邊的朋友擔心

  

不過我都係想打打今日

今日係summel獻詩.

說真 , 我一點都不高興.

唔想幾時開始 , 返summel一點都不高興 .

嚴重的小圈子.

我都有自己的圈子 , 可是我不想這樣 , 我一點都不愛小圈子.

我很討厭別人的口臭 , 賤格的話 , 雖然從唔係對我說 ,唔關係到我 ,可是我很討厭 , 我討厭口臭的人.

我很討厭別人點我做野 .

  

做詩琴 , 同我未做前所想的 , 很不同.

記得有人話好想彈琴.

可能別人看起來 , 上到琴台前彈好聽的詩歌 , 好像好正的樣子 .

其實這條路一點都不好走.

做詩琴 , 原來唔係我所想咁樣 : 把一首歌彈好 , 在台上彈返出來.

一點都不是這樣的.

雖然話係彈比神聽.

但我彈得唔好的時候 , 我會心情好低落.

彈得好 , 係應該的 , 我唔會因為咁開心.

如果我話我做詩琴 , 做得一點都不高興 , 覺得好辛苦 , 好大壓力 , 係咪好amazing?

其實詩歌真是 不 難彈 , 是容易的. 

只是我成日彈教會的歌 , 會比家人話我唔彈平時的歌 , 我覺得好煩.

我做過2次的青祟詩琴 , 記得2果段時間 , 心情好差 .

第一次 , 我在彈琴時 , 比呀媽話彈得唔好 , 然後我...

第二次 , 家中無人 , 彈彈下喊咗出來 , 然後我覺得好哂氣,  喊完都係繼續彈.

我還記得中3第一次彈團歌 , 彈得唔熟 , 比人"車"的那一下.

我記得中3人地同我講 : 多點返教會 , 佳寶走咗 , 你要彈團歌.

  

 

我每次話我返教會 , 我家人 , 身邊唔係基督徒的朋友 , 都唔鐘意的 , 反對的.

我唔會期望會支持我 ,是我不想 : 在我已經夠唔開心的時候 , 再踏多我2腳.

  

雖然係咁 , 但我都會繼續返教會 , 因為這是一件很個人的事.

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->  



2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

photo

  好大的日本apple =0=

好貴 , 要42.9,  不過食落差唔多咋

  我同敏敏都有一隻,  老 kiu 送的,這個世界都唔一定等價交換ge~

 點解會有胸毛 =0=???

 我家的~~~~

  好可愛的鎖 , 無錯,  係一個鎖^0^

 得花花係叻叻的~

偷拍~

 好可愛的狗~~~~~

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]