這排好少打日記 , 一個星期一次 ,可能對一點人來說 , 是好密的 , 但對我來說 , 卻不是.
記得已經好鐘意打日記, 天真咁咩都打哂上去.
不過宜家已經經歷過咁多事 , 已經唔多想打自己的事出來
一來無咁的需要 , 打出來 , 會傷害到人 , 都會傷害自己 .
二來係唔想身邊的朋友擔心
不過我都係想打打今日
今日係summel獻詩.
說真 , 我一點都不高興.
唔想幾時開始 , 返summel一點都不高興 .
嚴重的小圈子.
我都有自己的圈子 , 可是我不想這樣 , 我一點都不愛小圈子.
我很討厭別人的口臭 , 賤格的話 , 雖然從唔係對我說 ,唔關係到我 ,可是我很討厭 , 我討厭口臭的人.
我很討厭別人點我做野 .
做詩琴 , 同我未做前所想的 , 很不同.
記得有人話好想彈琴.
可能別人看起來 , 上到琴台前彈好聽的詩歌 , 好像好正的樣子 .
其實這條路一點都不好走.
做詩琴 , 原來唔係我所想咁樣 : 把一首歌彈好 , 在台上彈返出來.
一點都不是這樣的.
雖然話係彈比神聽.
但我彈得唔好的時候 , 我會心情好低落.
彈得好 , 係應該的 , 我唔會因為咁開心.
如果我話我做詩琴 , 做得一點都不高興 , 覺得好辛苦 , 好大壓力 , 係咪好amazing?
其實詩歌真是 不 難彈 , 是容易的.
只是我成日彈教會的歌 , 會比家人話我唔彈平時的歌 , 我覺得好煩.
我做過2次的青祟詩琴 , 記得2果段時間 , 心情好差 .
第一次 , 我在彈琴時 , 比呀媽話彈得唔好 , 然後我...
第二次 , 家中無人 , 彈彈下喊咗出來 , 然後我覺得好哂氣, 喊完都係繼續彈.
我還記得中3第一次彈團歌 , 彈得唔熟 , 比人"車"的那一下.
我記得中3人地同我講 : 多點返教會 , 佳寶走咗 , 你要彈團歌.
我每次話我返教會 , 我家人 , 身邊唔係基督徒的朋友 , 都唔鐘意的 , 反對的.
我唔會期望會支持我 ,是我不想 : 在我已經夠唔開心的時候 , 再踏多我2腳.
雖然係咁 , 但我都會繼續返教會 , 因為這是一件很個人的事.
|