SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 32
累積人氣: 39579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2007-12-02

1) 最暸解我的 , 當然還是我老姐.

   整天都在家,  跟姐姐談天的感覺 , 真是十分愉快.

 

2) 十分期待各班的戲 @@yeah~~~~

 

3) =]  想不到我竟然可以這樣冷靜.......   good......

 

4) 岩聽的要聽,  唔岩聽的都要聽 , 這才是對的@v@

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-29

果次 , phy堂 , 同cailthy  li 講咗一件事...

返學之前 , 我就把洗禮果條袍洗咗 , 晾埋出去.

之後中午 , 我返家 , 想收返件袍.

我望一望.... 咦? 點解個衣架咩都無ge....

我再望.....  oh!!!! 件袍吹跌咗落廿二樓 =0=   =0=    =0=

之後去樓廿二想拎返,  點知無人...

果時我真係超驚.

之後night , 我去廿二樓 , 問人拎返 , 有個男人開門 , 我同佢講咗咩事 , 點知佢睇一睇話無袍跌在佢個晾衫架...

我真呆哂.... 之後我叫佢可唔可以同我睇下, 係咪在上面果層 , or下面果層.

個男人話睇唔到 , 叫我入去自己睇,  之後我入咗去睇.... 原來在下面果層 =.= 我搞錯咗.

wa....佢同我係同一個單位,  但係佢屋企裝修到勁令.... 同我家係2個樣,  唉~~~~

之後落21樓 , 同人拎返了....太好好...我的袍袍呀 >w<

 

cathy li 問我 : " 你一個女仔 , 入去一個男人屋企 , 你唔怕的嗎 "

咁我就話  : '' 咁我要拎返條袍....而且個男人睇落去又唔似壞人 "

b仔  : 你望一望人地個樣 , 就知人地係咪好人ga啦 !?  咁你望我個樣 , 你覺我係好人or壞人 ? "

我 : "你? 一睇就知係壞人啦 !!"

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2007-11-27

等我打返洗禮日先 :

一早就返咗祟拜 , sing見到我 , 以為我返咗早堂 , 想走人....無咩可能啦....我邊會咁早呢.

之後都係唱下詩歌咁啦 , 之後佢話洗咗禮的起身食聖餐 , 我一睇 , 原來咁多人洗咗禮@o@''  得小貓3-4隻未洗...

講道果時....真係好眼訓 , 訓著咗 =-=''

之後去食野,  上到去平台,  d男仔話食成仔 , 慧慧已經唔耐煩咁落返去,  之後pinky細細聲同我講"其實我唔想食成仔"    我話"其實我都唔想 @@" 

但d人已經落哂去.... 之後得返羊 , 我 , pinky , 剛毅老師 , 文朗.    =-=然後羊仔發火駡人..... 呵呵呵 ...... @v@一點都不可怕的 ~~~

之後去咗食野 , 剛毅老師被走單了,  果間店態度真係好好 , 但行動真係好好好好慢 .....剛毅老師仲好天真咁話 :" 羊仔會上返來的 "

返到教會換衫 , 開始驚.....

到真係洗禮 , 好開心 , 今次有羊 ,pinky,  芯 , lun 同我一起洗 , summel 人強馬壯呀 !!!

到我去洗 , wa , 落到水先知原來好好好深的 =0= 入水果一下其實有點呆了的

洗完先知--------佢地見唔到我上返來個樣 , 因為我轉咗面......呵呵呵呵呵 , 黠解我咁醒ge????

去洗手間換衫 , 我想我應該嚇親呀lun啦....哈~

之後收到白色的rose,  嘿嘿....我的白rose係最令令的 , 因為----  [ 唯獨白色的鮮花 ~~~~會繼續優雅~~~~ ]

收到好多份禮物~~yeah,  係咁影相 >w<

多謝敏敏唔做a  maths來睇我@v@

oh~我愛愛愛愛summel ,我的朋友 , 我愛神 , 仲有健健 .

見到羊仔的家人來到,  鄧你開心~

night佢地去bbq , 我同健健出咗食飯 , 又去咗食糖水 , 唔知點解,  勁勁攰=.=

IT'S  A  BEAUTIFUL  DAY~

舊事已過 , 都變成新的了

恩典太美麗 無什麼可取替

 

 

今天, 想不通一點事 , 搞到皮質醇水平偏高 , 阻塞了血清素 , 所以今天不大開心

討厭....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]