等我打返洗禮日先 :
一早就返咗祟拜 , sing見到我 , 以為我返咗早堂 , 想走人....無咩可能啦....我邊會咁早呢.
之後都係唱下詩歌咁啦 , 之後佢話洗咗禮的起身食聖餐 , 我一睇 , 原來咁多人洗咗禮@o@'' 得小貓3-4隻未洗...
講道果時....真係好眼訓 , 訓著咗 =-=''
之後去食野, 上到去平台, d男仔話食成仔 , 慧慧已經唔耐煩咁落返去, 之後pinky細細聲同我講"其實我唔想食成仔" 我話"其實我都唔想 @@"
但d人已經落哂去.... 之後得返羊 , 我 , pinky , 剛毅老師 , 文朗. =-=然後羊仔發火駡人..... 呵呵呵 ...... @v@一點都不可怕的 ~~~
之後去咗食野 , 剛毅老師被走單了, 果間店態度真係好好 , 但行動真係好好好好慢 .....剛毅老師仲好天真咁話 :" 羊仔會上返來的 " 
返到教會換衫 , 開始驚.....
到真係洗禮 , 好開心 , 今次有羊 ,pinky, 芯 , lun 同我一起洗 , summel 人強馬壯呀 !!!
到我去洗 , wa , 落到水先知原來好好好深的 =0= 入水果一下其實有點呆了的
洗完先知--------佢地見唔到我上返來個樣 , 因為我轉咗面......呵呵呵呵呵 , 黠解我咁醒ge????
去洗手間換衫 , 我想我應該嚇親呀lun啦....哈~
之後收到白色的rose, 嘿嘿....我的白rose係最令令的 , 因為---- [ 唯獨白色的鮮花 ~~~~會繼續優雅~~~~ ]
收到好多份禮物~~yeah, 係咁影相 >w<
多謝敏敏唔做a maths來睇我@v@
oh~我愛愛愛愛summel ,我的朋友 , 我愛神 , 仲有健健 .
見到羊仔的家人來到, 鄧你開心~
night佢地去bbq , 我同健健出咗食飯 , 又去咗食糖水 , 唔知點解, 勁勁攰=.=
IT'S A BEAUTIFUL DAY~
舊事已過 , 都變成新的了
恩典太美麗 無什麼可取替
今天, 想不通一點事 , 搞到皮質醇水平偏高 , 阻塞了血清素 , 所以今天不大開心
討厭.... |