換咗icon啦 , 上鏡的3位kai子 , 我2位的好朋友
早上7點就起身彈琴 . 到十點 , 來了一個good morning call , 其實是leave home call, 比人老點了, 早了成10min. 媽媽話羊仔把聲好似老牛...
本身係10:30開始的 , 但保羅的人遲了, 我覺得好得意, d公公婆婆唱歌歌 , 真係好得意. 佢地over run咗半個鐘.
之後到我地了唱歌了 , 很好~~
然後一班人 , 成10個去咗食野 , 記得fatlun話我隻眼發光的 , 我覺得其實個個人隻眼都會發光 , 只係睇幾時, 當dogdog問我到姐姐同懷懷咩事散 , 我見到佢隻眼都發光中 , 哈~
我叫的凍檸水 , 2/3都係冷 =.= fatlun好好人的 , 幫我按住個杯 . 我地叫咗勁多野食食@o@
賣單每人比廿元, 其實係應該更多的 , 唔知係邊個同我地比.
lunch食得好開心 , 真的好開心呢.
返教會 , 開始青祟啦 , 個心跳得好快 >w< 好彩, 無耐就平伏啦.
好順利 , 我們的努力的給果.
走果時 , 好開心 , 比 潘家偉讚我  呀 , 我好開心呀~ 話我有彈得感情呀 , 好開心呀 , 我好比心機彈ga ^^~ 聽到這句 , 付出的努力總算無白費.
wendy講道 , 有幾句話我好記得 : 當你肯放下 , 你放過的 , 不是別人, 而是你自己 "
大約係咁啦....好深刻.
今天 , 真的真的好開心, 雖然有點美中不足.
我記杰杰的日記 : "司他係可有可無的"
我睇聖經: 門徒在討論佢地中邊個最偉大 , 耶穌話邊個在你地之中最卑微 , 最不特出的 , 那人就是最偉大了
大約係咁啦.... 我覺得杰杰彈結他好好聽, 是講真的.
我今日終於都睇到慧慧同羊仔的借位相, 真係好正~
我體內的抗原同吞噬細胞, 好似把病原體殺死啦 , 好yeah....哈~姐係我病好了
|