SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 37
累積人氣: 39401
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-10-22

睇返哂我咁耐以為的日記.

原來我真係變咗好多...

日記漸漸變得歡欣^^

以及 , 我睇到... 在我身邊的好朋友... 這個是最開心的

 

這2天好開心...

久遺啦....

咩?

 

難得今日同CHRIS去自修室,  之後覺得痛 , 返咗家休息.

去咗拎相 . YEAH .

撞到片片 , 玩狗 , YEAH~

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2007-10-21

我相信。

他們說 世界太寂寞
為愛付出一切 只換來眼淚
花兒開 花又謝 轉眼一場空

我承認 留不住天真
但冷漠的人間仍有溫暖的安慰
感動我 鼓勵我 珍惜我所有

我相信 上帝的悲憫
母親的眼淚 孩子的眼睛
沉默的謙卑 勝過世界喧嚷的驕傲
我相信 真心

我相信 愛情的堅貞
守約的可貴 寬恕的美麗
無悔的奉獻 點亮生命深藏的意義
喔 我相信 真愛常新

 

好聽的一首歌 , 只是單單的喜歡聽 ^^ 

 

這幾天,  思緒好像有點錯亂 ...

這幾天 , 感受到久遺的感覺 . 

琴日青祟 , 我發咗一個夢 ... 好似教會的一班人在我家 , 不過夢中我只看到幾個人 .

我見到我站在客廳 , 我身旁有個人同我一起望著部無畫面的tv (=_=???) , 然後dogdog 同 唔知邊個 , 拉咗 kk 入room 用科學的角度講耶穌 , 之後kk就信咗 ...  怪夢 , 係咪因為早上羊仔同我講的說話呢? 我唔認同呢 , 亦唔想認同 . 雖然有道理 .

 

 

最近好多人病..... 大家要小心身體.....

現在我最worry的是我個locker ...  

 

琴日sd  sms 比云,  佢唔理我....嗚....

 

我好似真的大過咗啦 ^^   

不過好似低b咗好多

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

青祟好順利 , 感謝神

換咗icon啦 ,  上鏡的3位kai子 ,  我2位的好朋友

早上7點就起身彈琴 . 到十點 , 來了一個good morning call , 其實是leave home call,  比人老點了,  早了成10min. 媽媽話羊仔把聲好似老牛...

本身係10:30開始的 , 但保羅的人遲了,  我覺得好得意,  d公公婆婆唱歌歌 , 真係好得意. 佢地over run咗半個鐘.

之後到我地了唱歌了 , 很好~~

然後一班人 , 成10個去咗食野 , 記得fatlun話我隻眼發光的 , 我覺得其實個個人隻眼都會發光 , 只係睇幾時,  當dogdog問我到姐姐同懷懷咩事散 , 我見到佢隻眼都發光中 , 哈~

我叫的凍檸水 , 2/3都係冷 =.=  fatlun好好人的 , 幫我按住個杯 .  我地叫咗勁多野食食@o@

賣單每人比廿元,  其實係應該更多的 , 唔知係邊個同我地比.

lunch食得好開心 , 真的好開心呢.

返教會 , 開始青祟啦 , 個心跳得好快 >w< 好彩,  無耐就平伏啦.

好順利 , 我們的努力的給果.

走果時 , 好開心 , 比 潘家偉讚我  呀 , 我好開心呀~ 話我有彈得感情呀 , 好開心呀 , 我好比心機彈ga ^^~ 聽到這句 , 付出的努力總算無白費.

 

 

wendy講道 , 有幾句話我好記得 : 當你肯放下 , 你放過的 , 不是別人,  而是你自己 "

大約係咁啦....好深刻.

今天 , 真的真的好開心,  雖然有點美中不足.

我記杰杰的日記 : "司他係可有可無的" 

我睇聖經: 門徒在討論佢地中邊個最偉大 , 耶穌話邊個在你地之中最卑微 , 最不特出的 , 那人就是最偉大了

大約係咁啦....  我覺得杰杰彈結他好好聽,  是講真的.

 

我今日終於都睇到慧慧同羊仔的借位相,  真係好正~

我體內的抗原同吞噬細胞,  好似把病原體殺死啦 , 好yeah....哈~姐係我病好了

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]