早上有早會 , 好悶, 勁少野講 , 早咩會 ? 我地班是最late=-= 好彩今次無捉人.
bio睇片 , 好搞笑呀 , 個耳仔細胞跟住跳舞.... 一路睇 , 一路覺得: 上帝造物何等奇妙
之後開始排舞啦. 瘦然比kimlung打=0= 一拳打去隻眼, 成隻眼紅哂...男仔點解咁鐘意動粗
哈哈....我覺得最搶鏡的 , 不是男女主角 , 又不是跳舞者 , 係羊仔..... 睇到我係咁笑.
點知之後潘太入來了 , 就話今日係開放日.
咁我地如實答佢已經book咗.
點知佢無啦啦起火發皮4 =.=
佢走咗之後我地carry on, 點知無耐, 楊sir入來了... 佢都比我地carry on.
之後副校來了 =.= 一個比一個大 , 佢叫我地走人. 好彩佢比我地跳到12點 ^_^~
同b仔, ceci, 蕭 , 敏敏去食m記.
oh~~~~ 我的天呀 , 見到billy =口=
我都唔知佢想點 !!我地一坐低 , 佢就係咁行來去我地身邊.
我地食咗15min, 佢在我地面前行咗十幾廿次!!!
仲要係 , 佢明明係無野做 , 但就係咁在我地旁邊的2張桌係咁整d椅 , 我都唔知佢想點 !! d椅係好整齊 , 佢又整亂佢, 又整返齊佢.
佢仲好似蒙羅麗沙咁 , 去到邊都見到佢對住我笑 好可怕. 因為得我係對住佢坐 , ceci佢地係背坐坐的....真醒.
之後佢無啦啦行過來收咗我盤野 , o哂咀=0= 好明顯係未食完, 個包仲有半個 , 可樂仲有成支.
敏敏同佢講未食完 , 佢又唔理 , 佢行咗一步 , 轉身問我要唔要 , 我答佢要的.
我果時已經腳軟 , 之後b仔同我調位.
正常m記係等人去咗, 先收野 , 我真係第一次比人收野, 係要係未食完...
billy的笑容好可怕 ....
之後又去行下, 撞到云云 , 嘉嘉. 講咗一陣野. 回家了
|