前幾天瘋狂的在計mol數 , 計得走火入魔 , 已前我最怕的mol數 , 宜家已完全比我征服啦 ,嘿嘿 !!!
去大家樂食lunch , 坐我旁邊的是一位大陸女士 和佢的女兒.
佢女兒個樣好可愛, 剛剛牙牙學語 , 佢個女係咁玩 , 不停浪費食物 , 用手去弄飯 , 地上全是一粒粒的飯 , 然後又開始飛叉 , 但佢mama , 竟然無反應....
佢呀媽食的是一哥焗豬扒飯 .
佢呀媽食到一半 , 然後話飯唔熟 ( 其實焗飯係炒完再焗 , 又點會唔熟 ? 只係邊邊位會有點硬 )
佢把食了一半的飯話拎去換 , 佢同佢個牙牙學語的女話 : "我行開一下 , 你留在這兒 " , 然後好放心咁留底個女走咗 -----幸好這兒係香港.
過了2min , 佢空手回來了 , 我心在想 : 可能d人 同佢焗多一會兒.
過了5min , 佢又走咗去拎食物 , 我一睇 , o咀了 .
佢手上拎的 , 是一碗熱騰騰 , 好像很好味的叉燒賴粉-0-
我真是呆了 , 我真係唔明佢係點樣用一碗食咗成一半的焗豬扒飯 , 去碗成一碗熱騰騰 , 好像很好味的叉燒賴粉...
配服配服. |