SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 6
累積人氣: 39463
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-03-19

 LASY  DAY

在禮堂早會 , 好久沒有試過了 .

之前的5年 , 都是做旁觀者的 , 想不到今天自己已是中5生 , 是主角了,  有種時間流去的感覺 .

有點不明白 , 校歌呢 ?   誰忘記了這最重要的一part ?? 可惡 !

課沒有上 , 畢業班都走來走去拍照 . 好不熱鬧 .

中午,  一班去了飲茶 .

坐了3圍 , 我地這圍唔知點解野食來得最快 , 來了十多樣野食 , 旁邊的2圍還沒有食物...

kinlung每次見呀姐又搬食物到我這圍 , 這好痛苦咁問個呀姐 : 點解佢地咁快ga ??

我地果圍d男仔話 : 無法,  我地這圍太多靚仔 ~~~呀姐 , 對嗎?

個呀姐一邊笑一邊話 :...係係...

真係勁搞笑 .

有樣野想講返比大家知 , 其實大家誤會咗 , 個價錢平咗 , 係因為免咗茶錢  . 而學生應該是有糖水送的 , 但係無糖水, 就送咗旦散 , 不是你們所想這樣的 , 不要低B

最終都是沒有遲到 , 太好了 , 可惜李SIR無來 , 之後先知 , 原來我地話請佢 , 佢覺得唔好意思 , 所以無來...

放學後 , 同敏敏 , 蕭蕭 , B仔,  上了5樓 , 我看回自己從前的日記 , 好有趣的感覺.

到5點 , 同李SIR坐LIFE去地下,  佢比我地睇咗佢的全家貼紙相 . WA~~ 好IN呀 !!

BBQ , 唉.... SEE  SIR和杜SIR見我在KIN旁 , 係咁開玩笑...搞到我唔知點好 T.T''

燒到8點,  都7788了 , 然後女孩子們一起談天 , 然後TAI  KA 加入了 , 講講笑笑,  好開心...

愈夜愈有FEEL.... 然後同敏敏拍了很多相片.

最後我地一班圍在一起 , 同李SIR一起講野, 好開心的.

LAST  DAY 好開心, 都好唔捨得.

只是...有個遺憾...有點不開心...其實我應該知足的...只是 , 我覺得好可惜...

  

 

好開心 , 棋棋 云云 敏敏 都回禮比我了 ^^~

  

男仔最愛的護陰動作

 

小不了我的招牌動作

好SWEET呀

CATCAT真可愛

.V. 點解後面多咗個人GA !

杰杰老師

好可愛的動作

我迫咗佢好耐 , 佢先肯咁做

KISSSSSSS

DOGDOG個樣.....

好正的動作

肥佬!!!

 

羊仔個表情好KAI

2大猛男!!!我成日覺得佢2個好似樣 ==

小不了的經典 , 我好努力在忍笑

PSP激戰 !!!!

神綷畫出來了 !!!

it's  mine

 

想點呀 T.T''

 

然後是我同敏敏的瘋狂相

相片太多 , POST唔哂

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2008-03-15

 最後幾天的上學日.

都是在和朋友玩著過.

因為不知已後還在機會否.

第一次咁珍惜上學的每一秒

第一次咁珍惜和朋友一起的每一秒.

  

星期6 , 青祟 , 第一次在台下 , 已前的每一次都是在台上彈琴的.

看samuel... 不一樣的感覺.

係咁比人講 : "去食巧克力啦你 "

 多謝呀健呢,  很好吃 .

家榮唱歌真係好好聽 =0= =0=  =0=  太好聽啦....

今日見唔到bobo...  等我仲帶了好多糖...   =3=bobo....

  

那個 [沒有字的英文書]  真的很感動....

可能是沒有字的關係 , 看起來更令人心動... 想起了許多許多

好一本 無字天書

  

去了食吉野家... 第一次12號餐 .

然後又去了沙田買東西.

  

今天...

很愉快...

多謝每一位呢...

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-03-13

今天本身是想請假的 , 但想一想...

最後的幾個上學天 , 我不想浪費 , 而且我想對卷 , 便上學去.

食了b仔介紹的藥 , 的確很好 , 只是弄得我全身無力 , 寫字時手亦在震.

上phy堂時發燒了, 好在小息後已退熱了 .

  

終於送了4走份禮物 , 見到朋友拿到的時候的表情,  覺得很溫暖 .

每個人對金錢的價值覲亦不一樣 , 有點事情 , 是金錢不能直接買到的.

大定要比心機讀書 @@

  

我發覺 , 自己有時真是很縱我自己 .

這陣子,  我懂得去愛自己.

是因為聖經所說的[眼睛明亮了]

  

我發現,  我身邊的人 , 都有同一個想法 , 都會想那天來臨

只是說出口與不說出口

單單說......佢會很高興.

嗯...

不遠了 ,

快了...

快了...

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]