LASY DAY
在禮堂早會 , 好久沒有試過了 .
之前的5年 , 都是做旁觀者的 , 想不到今天自己已是中5生 , 是主角了, 有種時間流去的感覺 .
有點不明白 , 校歌呢 ? 誰忘記了這最重要的一part ?? 可惡 !
課沒有上 , 畢業班都走來走去拍照 . 好不熱鬧 .
中午, 一班去了飲茶 .
坐了3圍 , 我地這圍唔知點解野食來得最快 , 來了十多樣野食 , 旁邊的2圍還沒有食物...
kinlung每次見呀姐又搬食物到我這圍 , 這好痛苦咁問個呀姐 : 點解佢地咁快ga ??
我地果圍d男仔話 : 無法, 我地這圍太多靚仔 ~~~呀姐 , 對嗎?
個呀姐一邊笑一邊話 :...係係...
真係勁搞笑 .
有樣野想講返比大家知 , 其實大家誤會咗 , 個價錢平咗 , 係因為免咗茶錢 . 而學生應該是有糖水送的 , 但係無糖水, 就送咗旦散 , 不是你們所想這樣的 , 不要低B
最終都是沒有遲到 , 太好了 , 可惜李SIR無來 , 之後先知 , 原來我地話請佢 , 佢覺得唔好意思 , 所以無來...
放學後 , 同敏敏 , 蕭蕭 , B仔, 上了5樓 , 我看回自己從前的日記 , 好有趣的感覺.
到5點 , 同李SIR坐LIFE去地下, 佢比我地睇咗佢的全家貼紙相 . WA~~ 好IN呀 !!
BBQ , 唉.... SEE SIR和杜SIR見我在KIN旁 , 係咁開玩笑...搞到我唔知點好 T.T''
燒到8點, 都7788了 , 然後女孩子們一起談天 , 然後TAI KA 加入了 , 講講笑笑, 好開心...
愈夜愈有FEEL.... 然後同敏敏拍了很多相片.
最後我地一班圍在一起 , 同李SIR一起講野, 好開心的.
LAST DAY 好開心, 都好唔捨得.
只是...有個遺憾...有點不開心...其實我應該知足的...只是 , 我覺得好可惜...
好開心 , 棋棋 云云 敏敏 都回禮比我了 ^^~



男仔最愛的護陰動作

小不了我的招牌動作


好SWEET呀

CATCAT真可愛

.V. 點解後面多咗個人GA !


杰杰老師


好可愛的動作


我迫咗佢好耐 , 佢先肯咁做

KISSSSSSS


DOGDOG個樣.....

好正的動作


肥佬!!!


羊仔個表情好KAI

2大猛男!!!我成日覺得佢2個好似樣 ==

小不了的經典 , 我好努力在忍笑


PSP激戰 !!!!

神綷畫出來了 !!!

it's mine

想點呀 T.T''


然後是我同敏敏的瘋狂相 





相片太多 , POST唔哂
|