| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 6 月 25 日 星期三 
|
|
|
|
2008-06-25 |
昨日 , oral , 完全失敗
應該係話我英文差
完全教育制度下中中的白老鼠
然後晚上再去慶祝ceci的生日
去了食味千拉麵
很喜歡他的荼
坐下談天了一會
今天 , 8號風球 , 無得出街
本身打算一定人去睇戲.
變成呆在家
呆呆呆呆呆
這幾天心情都很差.
superstar?
粉碎了.
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 6 月 24 日 星期二 
|
|
|
|
2008-06-24 |
這個世界
其實是否公平的呢
應該不啦
每個人都有自己要走的路
好走的
不好走的
每一個階段都是必須經過的
反正是必然
其實沒什麼好恐懼
而且雨後就是陽光 |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 6 月 22 日 星期日 
|
|
|
|
2008-06-22 |
在家 , 發生了點事, 很不高興
然後返了教會開會 , 有點迫 =.= 好多人 .
見到好多人 , 仲見到呀貴 , 好似好耐無見佢lu .
唔該哂waiwai借支筆比我.
走人了 , 買了帽子 .
回家一路上都頗開心的 ~~
奇怪 , 已前好怕的事 , 宜家竟然不怕了 , ^^~ 很好呢
想不到哦...真是想不到 .
不過...太好啦 .
小時間好討厭自己個名 ,
真係覺得好難聽 , 男仔名
一宜都想要個女仔點的名字 .
不過現在都慣了 ,
不知幾時開始大定都叫我健詩健詩 ,
發現原來比較熟的才叫我詩詩 ,
心中此終鐘意比人叫我詩詩多點 ,
哈哈 , 好像很孩子氣XD ~~
這幾天 , 天氣真的熱得很 -.-
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 221 | »
|