HALLELUJAH
一早起身同dad and mum 去咗飲茶
之後dad and mum 去咗行街街 , 我返家整手工品 , 整咗3個鐘都係得小小=.= 好鬼難整 , 不過又幾好玩^0^
5點kiki來了我家 , 比禮物我 , 多謝哂.好令令

6黠返教會唱歌.
7:30分出發. 我 , meilimg , 小玉一起行......點解我地可以咁瘦.
我地一行200人咁行 , 令到冷清的街突然好迫.
行到吉之島....我聽到身後個呀伯話 : 咩事呀 , 做咩無啦啦咁多人ga....好迫呀!
笑死啦.....造成不便.
今年去咗2個`方 , 大中 同 吉之島 .
撞到好多其他教會的人.
仲一起唱 , 個感覺都係好正 , 成200幾人一起唱.
特別係 sing halleLUJAH TO the lord , 二重唱, 勁正!!!
真係好正呀......今年係我第一年報佳音 , 已後每一年都要去!!!
之後去咗玩狗 , 唔知叫名 , 好似熊啤啤的狗 , 有2種, 我仲抱住佢地....
wa.....我覺得自己好幸福 , 係咪發緊夢.....狗狗好可愛 >w<
成個人溶哂, 個心都甜哂!!!!
食完去豆大食 , 食酸辣米絲 , 好耐無食過啦 , 好咪呀.
食完 , 佢地去wendy家 , 我就返家lu^^~
今個平安夜真係好開心.....
|