SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 1
累積人氣: 39408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-25

HALLELUJAH

一早起身同dad and mum 去咗飲茶

之後dad and mum 去咗行街街 , 我返家整手工品 , 整咗3個鐘都係得小小=.= 好鬼難整 , 不過又幾好玩^0^

5點kiki來了我家 , 比禮物我 , 多謝哂.好令令

6黠返教會唱歌.

7:30分出發. 我 , meilimg , 小玉一起行......點解我地可以咁瘦.

我地一行200人咁行 , 令到冷清的街突然好迫.

行到吉之島....我聽到身後個呀伯話 : 咩事呀 , 做咩無啦啦咁多人ga....好迫呀!

笑死啦.....造成不便.

今年去咗2個`方 , 大中 同 吉之島 .

撞到好多其他教會的人.

仲一起唱 , 個感覺都係好正 , 成200幾人一起唱.

特別係 sing halleLUJAH TO the lord , 二重唱, 勁正!!!

真係好正呀......今年係我第一年報佳音 , 已後每一年都要去!!!

之後去咗玩狗 , 唔知叫名 , 好似熊啤啤的狗 , 有2種,  我仲抱住佢地....

wa.....我覺得自己好幸福 , 係咪發緊夢.....狗狗好可愛 >w<

成個人溶哂,  個心都甜哂!!!!

食完去豆大食 , 食酸辣米絲 , 好耐無食過啦 , 好咪呀.

食完 , 佢地去wendy家 , 我就返家lu^^~

 

今個平安夜真係好開心.....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-23

今日天氣好凍 , 我仲要6點45分起身

同呀cat約咗7:55分 7仔等 , 點知只係見到呀琪 , 打比呀cat , 原來仲訓緊 =.=

返鄉中睇聖誕歌唱比賽show.

哈哈...上年仲係學生 , 今年已經身份已經唔同啦.

睇團契個show.....我覺得今年好正.....帶出同學反思之餘 , 又唔老套,  仲好多gag位,,,好好笑!

之後d  show 無上年咁好睇.....彤彤講得好岩 , 個個都係實力派=.=

今年d   mc 真係好唔得=.=真係想噓佢地 !!!!

睇到12:30.....立即趕返奧思開會.

今年我做P.R ...... 原來P.R好多野做 , 真係會BUSY死的.

開完會都4點30分...

我真係好好好好餓....

我覺得自己真係好可憐......

早上7點食了一件西餅.....到下午5點都再無食過野, 水都無啖.....無時間

開會果時係咁按著個肚.....勁驚個肚打鼓.

5點同YAMA 呀CAT食米絲....太好啦,,,,有野落下肚.

返到家攰到訓咗 , 真係唔想起身食DINNER

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-22

今日下午同mama去了大快活食下午茶 .

呀媽講咗好多佢返工的事比我知 , 唉....返工真係好辛苦的呀

then同媽媽去買餸....幫手拎 , 好重呀=-=

之後返鄉中bbq了....其實我都係吹下水.

今日係咪bbq日 ?

oasis有bbq , 不過我無去

鄉中又有bbq.....

姐姐又去咗bbq....

同d同學仔傾下計就走咗了 , 呀ma催我食dinner.

之後又去了美心買了100元的西餅.

正! 有排食.

聖誕節係我最鐘意的節日 , 個feel真係好正呀 >w<

我個屋苑今年依舊佈置得好令令 @@

 

 

 

 

 

 

 

我真係覺得我個屋苑好令 ~~~~

果次去mega box.....嚇親我 , 聖誕樹上的全是winner the poor  ......  好可憐.....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]