SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 11
累積人氣: 39350
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2008-11-29

今日係星期6 =] yoyo~

返到學校/

大眼仔 : 中幾ga??

我 : ............

大眼仔 : 呀,係喎.....

=.=低B仔

見到思覺同小e....

思覺真係好鬼煩.... 我都唔知嬲or笑好 ..... 好煩呀.... 下次再左住我同小e講野 ,  \_/ 信唔信把你KO !!!

放學 , 小柔打比我..... 話小組活動 , 同花花,DOGDOG , YIP恩姐姐,波仔 , YUMI , 林 , KA WING , 小油去九龍灣玩保玲

SORRY呀....要你地等我 >W< 非常唔好意思.

我好勁呀!!!! 我這個運動白痴打得唔錯呀 >.< 太開心啦....仲試過全中.

呀花仲勁 , 遠遠拋離我地.......勁呀!!!!!!

要換鞋呀=]

打完去飲野.....好鬼甜.

之後同波仔,  YUMI , 林坐車返家.

咁岩我同YUMI坐 , 我講咗好多好野 . 咩郁過去啦 =]

  LOVE ALL OF YOU

  咩

 

我真係好鐘意你地@@

 

 

多謝爸爸....我愛你

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-11-27

 

4日3夜的camp 去完了...

個camp真係勁令....

果然一分價錢一分貨

真係比到我600元的水準

my camp:

個客廳....有tv 的,  又有computer@@

個廚房真係好整全...竟然有電磁爐, 仲有微波爐

下面係my room

 

間room 望出去的風景

大力士

 

真係第一次去d咁令令的camp ......似渡假屋多d

4日3夜....好美好的回憶

只是有d事....

令這幾天心情真的好差....

看來我要好好調整自己心情一下 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2008-11-23

 

 

 

 

 

太陽下去明朝依舊爬上來

花兒榭了明天還是一樣的開
 
美麗小鳥一出無影蹤
 
我的青春小鳥一去不回來
我的青春小鳥一去不回來
 
別得哪吔喲喔 別得哪吔喲
 
我的青春小鳥一去不回來
 
補打返日記先這幾日都無時間打=__=
 
17歲了....又老一歲了
 
不過今年生日過得好開
 
中文堂.....睇埋女人40 lu..... 我見到蕭sir 感動到喊 @_@
 
中午....呀月佢地話我一起食飯飯.
 
就等到佢地一點 , 辛苦sally啦 >w<
 
小e , 呀月 , 思覺 , 呀諾 ,sally , 慧慧, 吳杰 , yama , CARMAN 同我一行10人起去了食意粉慶祝....好彩位咋 
 
哈哈....sally講得岩....今日我大哂....我想食even~~~ XD 好好味呀 !!!!!
 
哼.....小E竟然無視我....反我白眼 =__='' 小E這個東東好可惡.... 以為我睇唔到....埋單時 , 思覺果下[哥仔] 笑到我地全部人反肚.
 
上MATHS堂真係勁眼訓e.e
 
哈哈....carman比了情信我....
 
放學 , 同yama , 小e , 思覺 , 慧慧 , 呀諾去瓊華果間neway唱k慶祝 , 去的途中..e好可怕……
 
小e 一早同我訂咗....好感動喔
 
之後我地都係kai子....話鍚鍚....點知變咗面貼面....
 
聽到yama唱日文歌....好聽呀.... 見個個都咁唱得....搞到我有點不敢唱 =_=''
 
之後個電視......多謝思覺 XD
 
我覺得自己真像個鄉巴佬.....原來宜家D K ROOM已經有電腦啦=0=?
 
小E同思覺掛著玩ONLINE GAME =3=''
 
我點咗首紅日.....我地唱得最HI都係這個時候....
 
點知唱唱下無啦啦無咗....我地都呆咗....原來小月CLICK錯了....
 
之後個CAKE來了 , 仲有香檳 
 
唱生日歌果時 , >O<我這個冷血人竟然有點鼻酸
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
唱到8點......坐火車返家了.
 
=__= 點知我MAMA無留飯比我.....好可惡.....
 
晚上11點幾....呀輝同呀彪打比我同我講生日快樂....
 
佢地2個好明顯玩野....又咩呀強.....又咩電話亭.....又咩肥彪....又咩隻手粗過隻腳.... 
 
不過都多謝你地 =]  
 
佢地問: 我地係咪最後一個同係講生日快樂??     我答咗係
 
點知那個相對了17年的親生老姐竟然仲遲過佢地.....唉~~~ 心淡都囉~~~~
 
今年我無許生日願望....
 
應該已後都唔會GA啦...   因為..... =] 無咁ge需要
 
回想起...
 
我小學時 , 曾許過些好得意的生日願望
 
最記得有次.....我想要個百寶袋
 
多謝你地咁多位呀....雖然同你地只係識咗幾個月.但我真係好愛你地^^ 特別是小E ~~~~
 
And  
my god
 
仲有...thx旦旦同小柔講我去稻香打邊爐....好多野食....好鬼飽
仲有kiki~~~
AND  羊仔
 
原來我在舊同學心目中是個好busy的人=-=’’

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]