星期6 :
補習班之間的一個半小時 , 同kiki去了買野 , 影了相 :


MK街頭見到的 :

今日返了祟拜 , 完咗就一起食野 .
食完就約kiki去了mega box .
kowtoon廣場真係好令 , 好多年無去lu....令了好多呀
去mega box 影了好多相 :
哈哈, 係咁找d帽影相
大大字 : BAD GIRL
哈哈.....傻了...
拉雪糕呀@@ 想食咗好耐ga啦 !!!!!
買了一杯 , $40 外國人好nice呀 >w< 拉雪糕表演好正呢~
走果時見到有公仔人 , 立即勁開心咁衝了過去合照.......maybe係想彌補返小時候吧 :
羊羊的post好正 好正呀 !!! 勁開心呀 , 可以同佢地影相 .
回程時見到的....想點? 想問死人拎錢=.=????? " 嚴禁跳入路軌 , 否則$5000"

對面果家人把白兔放了在門外 , 好可愛 , 同佢玩了一回....
在餵佢食草呢 , 佢真係食咗 , hahaa

我的令令koko~~~~

成日都在mk見到這個老先生 , 就咁站在街頭 , 舉在牌子 , 寫著 : 信耶穌 , 回轉為小孩 .... 雖然佢的傳教有點另類 , 但真引起我的反思 , 有幾多個人可能咁有勇氣?仲要唔怕吸癈氣.....

成日擄走人地的bb做全家幅 :
不過真係好可愛 , 好似洋娃娃 .

嗯....現在的生活比已前充實了 , 感謝神 .
中中同英中的英文真的有點差距 , 現在好努力學eng中.... 啃vocab.... 每天坐火車都會拎份 " THE STANDED "來睇.... 英文 , 一定努力KO佢 !!!
姐姐去FRANCE...家中都BUSY中.... =] 姐姐真的好搞笑 , 佢話如果去了外國 , 做了咩失禮的事比D外國人見到 , 就會大叫 : " JAPANESE , I AM JAPANESE "
基督徒真是不易做的 , 好多地方都雖要去改善 , 努力 !!! STRIVE !!!!
今日WENDY話好想我星期6返 , 話好想我可以同SAMMUEL一起 , 嗯...我都好想 ,我 祈禱一下啦.
嗯 , 大家都要小心身體呢....
|