SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 4
累積人氣: 39368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-24

WAWA.... 我好叻叻呀 , bio 拎了第2名呀^^~~~yoyo~~~

 

哈哈....拎了alean 仔的眼鏡玩 , me & caman& waiwai ~~~

 

咁樣好睇好多 . ~~~~~~~

 

今日返學....好唔開心呀 , 要轉去6樓上堂....咁就無得咩了..... /_\

今日唔知點解覺得小e好似好大過咁@0@

搞笑呀....哥哥真係好搞笑XD .....教我點去poly....笑死我同caman....  我不是低b的 \_/

然後哥哥畫了一地圖比我..... 小學生的畫功....把管理員晝成一banana.....

POLY地圖...   我真的用這地圖可以成功去飯堂嗎=.=???? 應該會增加迷路的機會吧.... 

思覺失調竟然揩到咁\_/ 我嬲呀 !!!! 可惡 !!!!

開開心心的回家了

 

今日我打嚏....YAMA同CAMAN竟然話好可愛=0= 下下下???

我打嚏...好可愛...???? =口=""" ???? 仲叫我立即打多個....????/

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-23

MY CHEM IS  IN  THE  MESS NOW =.=

BECAUSE OF ROGER !!  \_/ WHAT YOU TEACHED  IS UNKNOW !!!  I  MISS ALEN CHENG VERY MUCH @@

NEVERTHELESS ,  CATHY LI  PROMISED GIVE THE NOTE OF ALEN CHENG  TO ME .  OH ,  I  LOVE  YOU SO MUCH,CATHY  

OF COUSE , I WILL PAY IT =]

NON CAN I LAXITY \_/ I MUST STRIVE !!!!!

TODAY , I MET  CHOWN  AT  BRIGE , HAHA....I MET HIM THERE LAST WEEK  TOO =]  YOYO

 

FORTUNATELY , I  AM NOT THE GRADUATE IN THIS YEAR OF FINANCIAL TSUNAMI ....

IT WAS REALLY A FRONTLINE PROBLEM TO WHOLE WORLD , AND HK TOO .

 

SOMETIMES....I WOULD SITTING IN THE PENSIVE MOOD AT NIGHT....I WOULD RECALLED  A LOT THINGS IN THE PASS ....

WHAT I WAS WRONG....

WHAT I MISSED....

WHEN I WAS YOUNG , I HAD A DREAM

I WAS AND STILL HAVE THIS IDEAL

BUT  I WAS FORCED TO  FORGO ... MY DREAM.... AND IT WAS TOO LATE TO TAKE IT UP  AGAIN NOW

IT WAS A PITY.....

 

I PICK MY WAY ON CHRISTIAN , AND IT WAS NOT A  EFFORTLESS WAY .

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-19

星期6 :

補習班之間的一個半小時 , 同kiki去了買野 , 影了相 :

MK街頭見到的 :

 

今日返了祟拜 , 完咗就一起食野 .

食完就約kiki去了mega  box .

kowtoon廣場真係好令 , 好多年無去lu....令了好多呀

去mega box 影了好多相 :

 

 哈哈,  係咁找d帽影相

  大大字 : BAD GIRL

 哈哈.....傻了...

拉雪糕呀@@ 想食咗好耐ga啦 !!!!!

  買了一杯 , $40   外國人好nice呀 >w< 拉雪糕表演好正呢~

走果時見到有公仔人 , 立即勁開心咁衝了過去合照.......maybe係想彌補返小時候吧 :

   羊羊的post好正  好正呀 !!! 勁開心呀 , 可以同佢地影相 .

回程時見到的....想點? 想問死人拎錢=.=?????  " 嚴禁跳入路軌 , 否則$5000"

對面果家人把白兔放了在門外 , 好可愛 , 同佢玩了一回....

   在餵佢食草呢 , 佢真係食咗 , hahaa

 

我的令令koko~~~~

成日都在mk見到這個老先生 , 就咁站在街頭 , 舉在牌子 , 寫著 : 信耶穌 , 回轉為小孩 .... 雖然佢的傳教有點另類 , 但真引起我的反思 , 有幾多個人可能咁有勇氣?仲要唔怕吸癈氣.....

 

成日擄走人地的bb做全家幅 :

不過真係好可愛 , 好似洋娃娃 .

 

嗯....現在的生活比已前充實了 , 感謝神 .

中中同英中的英文真的有點差距 , 現在好努力學eng中.... 啃vocab.... 每天坐火車都會拎份 " THE STANDED "來睇.... 英文 , 一定努力KO佢 !!!

姐姐去FRANCE...家中都BUSY中.... =]  姐姐真的好搞笑 , 佢話如果去了外國 , 做了咩失禮的事比D外國人見到 , 就會大叫 : " JAPANESE , I AM JAPANESE "

基督徒真是不易做的 , 好多地方都雖要去改善 , 努力 !!! STRIVE !!!!

今日WENDY話好想我星期6返 , 話好想我可以同SAMMUEL一起 , 嗯...我都好想 ,我 祈禱一下啦.

嗯 , 大家都要小心身體呢....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]