今日留在家 , 我這個懶鬼竟然乖乖的打掃了家 
中午的時候 ,睇咗約伯記 , 有時都會睇下舊約 , 新約睇到熟哂 , 有點悶悶的 , 記伯記今日只係睇了1/4 , 不過都獲益良多 , keep going !!
遲下子 , 姐姐就會搬去宿舍 ,雖然有時都會回來 , 但係 哈哈....有點開心 yeah~~ 我好像很壞呢@@
這排打日記轉咗做英文 , 自己的英文真的不太好 , 要努力 !! 不過大家都要繼續支持我個日記呀
晚上睇''東張西望'' , 個男主持 , 其實都廿幾歲啦 , 連fantastic 一個咁簡單的英文都可以讀錯...仲錯得幾離譜, o咀
好可憐...要負離子 , 要努力存錢/_\ 不過呢....到9月我就自由啦~~hahaha~~  
今日自己令到自已有點唔開心...嗯...等待神改變我 .
星期6想去bbq , 但又怕熱氣... 如果去....去到唔食又好浪費金錢
自己隻腳趾塊骨有點問題 , 行路有時好鬼痛 , 所以今日就上網search 腳趾''兩字'' , 就知比我發現.... o咀....
應該係真 , 狂yahoo知識posat過n次 .
一個男仔同一個女仔拍拖 .
個男仔好鐘意女仔的腳指甲...用鉗子拔咗個女仔十片腳趾甲出來收藏...
仲要係個女仔肯 ...
這些叫 : 一個願打 , 一個願捱 .
睇到我出冷汗 ... 這個世界真係多變態...
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006092200601
|