SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 1
累積人氣: 39365
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-08-28

Just a litte bit sad in my heart , frankly , l assume it's very unfair ...

Sometimes , i am really unhappy because of it and I can't do nothing , it's the point !!

I admit I am not a rest contented people, maybe I should change my mind , right ?

Although  I get something , I lost something in the same time.  

SUCK!!!

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-08-27

 今日留在家 , 我這個懶鬼竟然乖乖的打掃了家

中午的時候 ,睇咗約伯記 , 有時都會睇下舊約 , 新約睇到熟哂 , 有點悶悶的 , 記伯記今日只係睇了1/4 , 不過都獲益良多 , keep going !!

遲下子 , 姐姐就會搬去宿舍 ,雖然有時都會回來 , 但係 哈哈....有點開心 yeah~~ 我好像很壞呢@@

  

這排打日記轉咗做英文 , 自己的英文真的不太好 , 要努力 !! 不過大家都要繼續支持我個日記呀 

晚上睇''東張西望'' , 個男主持 , 其實都廿幾歲啦 , 連fantastic 一個咁簡單的英文都可以讀錯...仲錯得幾離譜, o咀

好可憐...要負離子 , 要努力存錢/_\ 不過呢....到9月我就自由啦~~hahaha~~

今日自己令到自已有點唔開心...嗯...等待神改變我 .

星期6想去bbq , 但又怕熱氣...   如果去....去到唔食又好浪費金錢

  

自己隻腳趾塊骨有點問題 , 行路有時好鬼痛 , 所以今日就上網search 腳趾''兩字'' , 就知比我發現.... o咀....

應該係真 , 狂yahoo知識posat過n次 .

一個男仔同一個女仔拍拖 .

個男仔好鐘意女仔的腳指甲...用鉗子拔咗個女仔十片腳趾甲出來收藏...

仲要係個女仔肯 ...

這些叫 : 一個願打 , 一個願捱 .

睇到我出冷汗 ... 這個世界真係多變態...

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006092200601

 

  

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2008-08-26

 

 成一年之前影的...

 哈哈....好懷念...中3  中3我的搞作...哈哈... 宜家已經無咁好心機  自修室無聊之作....

 

happy birthday to  singsing

今日同媽媽去咗荃灣同個親戚飲茶 , 有500元利是 , 本身想比咗mama , 不過mama唔要 , 好啦 , 咁我唔客氣啦 , 負離子有著落了^0^~ yeah~~~~

 

Mid-Autumn Festival  is coming soon , my mun bought five boxs of moon cake today ,but it's not for me....All for my relatives T^T  so bad  so sad ......ARARAR!!!! I'd like to eat the delicious moon cake immediately!!!

 

It's a different feeling appeared in my heart as gra din that  night ...huh !

ah...suffering from my stupid brain , I'd like to be a devoutness christian , but hw to do it ?

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]