| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 8 月 18 日 星期一 
|
|
2008 年 8 月 16 日 星期六 
|
|
|
|
2008-08-16 |
今日早上在看叮噹 , 在youtube 看 .
記得已前小時科技還沒這樣發達時 , 一到5時便開始播放叮噹 .
我和姐姐就會在桌子上趕快到完 , 然後到5時便可以看我最愛的叮噹 .
小時候真的很愛看叮噹 , 會到報紙檔買叮噹的漫畫 , 2個星期開一本 , 每次都很期待 , 那時零用錢一個月只有$60 , 但還是會和姐姐一人一半 , 每次$15 , 一個月用上30元 .
一共有45集的叮噹 , 買到第23集便停了 .
一時多返了教會唱歌 , 我比較小長時間唱歌 , 有點點辛苦 , 不過我覺得自已做得不錯 .
見到一d野... 開心
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 15 日 星期五 
|
|
|
|
2008-08-15 |




這些相都有一個共同點呀...
此終都係要向現實低頭
無奈又傷心
B仔 : "見你日記 , 覺得你有d 有心無力咁 , 以前睇...好impressive , 宜家我feel到好大既sadness , 都唔似以前咁睇睇下不其然咁笑 "
唔知呀....
我就係咁 , 咩都唔知
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 221 | »
|