嘩嘩 , 謝師宴呀
好彩有媽媽同我化妝 , 姐姐同我set頭 , 唔該哂~~
都整得唔錯ga:

同敏敏 , 蕭蕭同火車站一起去酒店 , 哈哈, 不懂路 , 去了很多錯很多路 .
入到去 , 見到杰杰 , XD 話我令 , 好開心 .
入到個會場, WA.....
我都係唔認得D人 , 個個化哂妝 , 個樣唔同哂 =0=
個場比我想像中美麗 ^^~
食下野 , 又抽下獎....
SEE SIR 同李嘉文變成玩的對像 , 真係笑死.
可以開始食野 , 個個係咁搶 , 我係咁食甜品><
之後不停的影相...
班老師....真真正正的食完就走 =.= 好可惡 !!!!
完咗就去食糖水.
不太想唱K啦 .
仲有 , 多謝大嘉...

我同POWING, 差點認不出呢~

當然不小得我們4個 ...


我認唔到錦盈



我姐姐見到這相好大反應 =.=
影到我咁細粒 GA -.-

間酒店好令~~ 好想住一晚 ><
回家 , 好辛苦 , 對鞋真係著到我好痛 , 我買咗成350 , 點知都係痛到我飛起 , 痛到我行路一拐拐

這次謝師宴有好深感受 , 回家的途中 , 有點點失落 ...我覺得好孤單 , 好想有人可以在我身邊 , 可惜無....有時真係覺得好辛苦
|