| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 7 月 18 日 星期五 
|
|
|
|
2008-07-18 |
今天 , 返到去教會 , 好熱呀真係 ...
去到見到ling, 片片 , waiwai 在搞下星期的兒童聖經班 , 真係好令 , 我係大人都好心動 , 童真都快回來了 XD
然後坐下談談天 ^V^
如是者 , 教了教 LING , 彈了secret 比 wai 聽
我又彈了弾 , 哈哈 , 現在興起一股鋼琴熱 , 個個都係學 ~~ 好啦 , 一起多材多藝吧
之後同 wai 下波子棋 , 很開心 , 想不到我竟然WIN了 真是想不到 , 真好彩 , 其實我下棋很屎的.... 旦旦 很吵.\/. !! 可惡 !!
今天 , 可能天氣好心情好 , 還是開心的 .
回家去了美心買西餅 , 好好味

開心呢 , 今天電視來了 ^.^
告別沒電視的日子
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 16 日 星期三 
|
|
|
|
2008-07-16 |
嗯...
我不想再打這個日記了 ...
下個月就放塝了 ....
下個月就考8級琴試了 .....
其實我內心很憂慮 .
會考成績一早定了 , 沒什麼好怕 , 我憂慮的是已後
還有那個奪命8級琴試... 歌方面沒大問題 , 但我一想到aural tests 那part ....就很頭痛 =.= 其實真看運氣
不過呢...放心啦...我會繼續俾心機彈好d琴 我會努力的喇
還好 , 彈得悶時 , 可以彈彈流行曲之類 , 之前問 '張停好' (死, 唔識打人地個名)佢地借咗 , 全部都好好聽@v@
想不到我老媽和姐姐很喜歡 , 係咁話 : 快d問你同學再借多啦
每次彈完時, ma就話 : 彈多次彈多次
我在彈不能說的秘密時 , 心中閃過一個念頭 : 會不會真的回見過去?
隨即便覺得自己好低b
不過這歌真的很好聽呀 ,但都好難彈
還有一點錯音 -0- 要比心機 , 答應過要彈給人聽的
家中電視壞了 , 原來沒有電視的日子這麼難過 .
要到星期5才有電視...
最近 .... 努力地學英文 , 我一定要學好英文 .
現在在學單字, 遲點再學文法 .
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二 
|
|
|
|
2008-07-16 |
看了赤壁
真是很很精彩 , 非常推介 
雖然整整2個多小時 , 但還不覺長 , 太好看了 , 下回一定要繼續看下集
看著看著 , 原來中國人打仗這麼神奇 兵法之利害看得我目定口呆 , 完全令觀眾投入 , 那刻我真的想自己亦入去打打....(不用2秒便被KO了 )
還有....李志玲很美呀, 特別是她眼睛 , 完全做到柔情似水 ,
只是 , 全戲有一個敗筆....
中間加插了一段床戲 , 其實根本沒需要要
而且十分夾夾不入 , 很怪的感覺
"super... star" |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 221 | »
|