SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 11
累積人氣: 39375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-14

9.13

星期六

12:30 出咗門口 , 去學校補習 .

補bio , wa...間咁大的roon坐無虛席 , f.6 的bio真的是好難呀 , 不過宜家仲可以應付到ge...

補完就同evelyn食lunch , 哈哈 , evelyn 驚驚青青的走入升降機,  原來因了逃避呀sam....哈哈.....

同evelyn個fd , 去咗食魚旦河 ,  果間店真係好好味呀>w< 招牌黃金角真係好味死 , 雙拼都只係25咋 .

哈哈....食食下Ryan打比我 , 原來呀SAM仲在找evelyn拎返份note中....哈哈

食完仲有2個鐘先有下一節補習 , 就一起去了圖書館...

點知....

本身圖書館在5樓 , 點知去咗6樓 , 果層係辦事處 , 仲要係無走火梯 , 就只好等電梯 , 雖然有5部電梯 ,但等極都等唔到 =.=

一直被困了成10min....其實應該唔止的 =,=

幾經辛苦去到5樓....自修室fall咗....=.= 圖書館又要再下一層...

去到圖書館...姐姐打比我,  急call我返去負離子 , 好啦....就叫evelyn同我拎拎note .

返咗tai  po 負離子 .

整咗3個鐘... 我家姐同我同一時間開始 , 但係遲我成9個字 -0-

整咗同無整唔差好遠...

本小姐頭髮根本ok直

不過順滑了好多~~~~

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-11

Each  thursday , there  has  no  lesson  for students  of  science ,and  therefore I can  back to  home very  early , that's great .

Ooooooh , bio test didn't  going on today but tomorrow and  with a double , haha ,  I should strive !!! just  like last time

Today I back home with Evelyn , who was my new friend  , a very  sweet  girl =] love her

  

Is it a  incantation ?

Why? Why am I stood on weekly  ?? What a foolish behavior?

Sorry god .... I beg  your pardon .

I can't  do nothing .

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

 開學已經有一段時間了 , 開始一點點的習慣了 .

今日中午 , 一行9人去了朗豪坊食 , 野食好貴呀 >w< 不過真係好好味

一路食一路比nero係咁串我 ...  !!! 哼!!!

今日比較早放學 , 2: 15就走得 .

然後旦旦叫我陪佢去咗選irene份禮物 , 點知找咗好耐都無佢想要果隻錶 , 之後就帶佢去咗信和 , 睇到另一隻 , 都幾令 , 就買低咗 .

之後去咗食米線 , 同桌的是3個外國人 , 佢地食到出冷汗 , 塊面又紅哂 , 真係好搞笑呀XD

之後又去幫ka  wing去拎佢果隻碟 , wa....我都係第一次去d咁ge地方 , 全層幾乎係空空 , o咀呀,  隻碟原來勁大 , 有3本maths書咁大 , 佢又無袋 , 我就咁由mk拎返大埔 .

走之前旦旦又介紹我食那雙皮奶 , 其實果時真係好飽 , 12點食LUNCH , 2:30食米線 , 一個鐘之後又食雙奶 , 如果日日都係咁 , 我一定變大肥詩 =.=

不過食落又幾好味@@下次要帶姐姐來食.....呀.... 我就好掛著我姐姐啦. 

坐火車到太和返教會 , 點知在太和撞到單單....WA....我load咗2秒先認得單單 , 穿著英皇校服我都唔認得佢lu...不過見到單單真係好開心我好鐘意單單

之後行返去教會 , 放低d野就走lu .

  

好搞笑

羊 : wa...我岩岩教d低form  maths , 佢地個底就係唔多好呀

我 : 你咪鬼笑人啦 , 你d英文都好屎

羊 : 但我問佢地 3乘3 , 再除3係咩野 , 佢地都要想好一陣

我 : ......

然後同單單行返家 , 一路講咗好多野

  

好辛苦呀 , 上星期5先有2個小測 , 明日又有一個啦.

不過好開心 , 上次bio小測 , 有 11/13 , 算係高分 =] 我要繼續加油

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]