開學已經有一段時間了 , 開始一點點的習慣了 .
今日中午 , 一行9人去了朗豪坊食 , 野食好貴呀 >w< 不過真係好好味
一路食一路比nero係咁串我 ... !!! 哼!!!
今日比較早放學 , 2: 15就走得 .
然後旦旦叫我陪佢去咗選irene份禮物 , 點知找咗好耐都無佢想要果隻錶 , 之後就帶佢去咗信和 , 睇到另一隻 , 都幾令 , 就買低咗 .
之後去咗食米線 , 同桌的是3個外國人 , 佢地食到出冷汗 , 塊面又紅哂 , 真係好搞笑呀XD
之後又去幫ka wing去拎佢果隻碟 , wa....我都係第一次去d咁ge地方 , 全層幾乎係空空 , o咀呀, 隻碟原來勁大 , 有3本maths書咁大 , 佢又無袋 , 我就咁由mk拎返大埔 .
走之前旦旦又介紹我食那雙皮奶 , 其實果時真係好飽 , 12點食LUNCH , 2:30食米線 , 一個鐘之後又食雙奶 , 如果日日都係咁 , 我一定變大肥詩 =.=
不過食落又幾好味@@下次要帶姐姐來食.....呀.... 我就好掛著我姐姐啦.
坐火車到太和返教會 , 點知在太和撞到單單....WA....我load咗2秒先認得單單 , 穿著英皇校服我都唔認得佢lu...不過見到單單真係好開心 我好鐘意單單
之後行返去教會 , 放低d野就走lu .
好搞笑
羊 : wa...我岩岩教d低form maths , 佢地個底就係唔多好呀
我 : 你咪鬼笑人啦 , 你d英文都好屎
羊 : 但我問佢地 3乘3 , 再除3係咩野 , 佢地都要想好一陣
我 : ......
然後同單單行返家 , 一路講咗好多野 
好辛苦呀 , 上星期5先有2個小測 , 明日又有一個啦.
不過好開心 , 上次bio小測 , 有 11/13 , 算係高分 =] 我要繼續加油
|