SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 19
累積人氣: 39383
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-26

 如常的上學去了 .

在美心等埋evelyn先行 .

可惡....之前放咗點防虫劑入衣櫃 , 宜家條裙好有點臭丸味 =.= 點解mama要生到我個鼻咁靈敏 , 有時真係好痛苦 .

中午同思覺失調同evelyn一起去咗食坊食 .

思覺失續繼發揮佢本性 =.= 宜而傅埋比evelyn.

食飯時見思覺失調雙手合著 , 以為佢祈禱 , 仲好開心 , 以為我終於在新地方見到會飯前祈禱的人 , 點知佢同我講唔係 .

呀 , 好奇怪 , 身邊大部的人都係基督教 , 但係又唔見佢地會祈禱的.... -0-???? 我記得我已前都係唔祈的

食完返學校yama同呀愈話我地無等埋佢... >w<唔好意思呀....成日覺得佢地係文科 , 個樣似文科人 ....  下次唔會ga啦>.<

呀....我覺得我好似變咗 , 已前鐘意小d人 , 宜家鐘意一大班人 , 上次10個人一起去食lunch真係好開心 .

空堂時訓了一陣  ,  訓完之後個人好呆 , 而且心情差得很... 我驚   我好驚

放學時姐姐話在mk , 咁我就同姐姐會合去了 , 點知學身証留在學校 , 返去拎問大眼仔哥哥在邊 , 我姐姐見到大眼仔哥哥 , 勁大反應 , 話係佢咁耐以來見到最令的一個男仔 , 仲話tvb的小生都要死開一邊....哈哈 , 不過這的碓係事實.

去咗同姐食野 , 又買下野 ,再去食咗昌泰蛋撻 , 老姐買mask時又比咗2片我 , 卡卡卡 , 貼著姐姐果然好 

9點先返到家 , 攰到死 , 10:30就上床訓咗lu

  

冷靜d呀 詩詩 , 泠靜d呀....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-25

 =] 今日可以返學啦 , yeah .

返到學校 , 英文堂好好笑....笑死 .

唔知點解 , 每次英文堂都好攰 =.=

中文堂 , kai子RYAN 整唔見咗我個擦膠 , 見到佢荒失失個樣.... 我肚皮中暗暗的在發笑.

今日12點就放學 , 10人行去咗食m記 , 好彩張椅夠大 @@

哈哈...我地10個人講講笑笑 , 好鬼嘈 , 但係好開心 笑到我死 .

CAE竟然拍拖 -0-

嘿嘿...佢講"宜家拍緊"時 , 瞼上不自覺流露著的果種神氣 , 笑死 .

之後同evelyn同思覺失調返咗家lu .

返家訓覺 , 訓醒就出去同dad  ma 食飯 .

  

=3= 睇唔到....不過明日一定得

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-24

今日黑格比橫過 , 一早mama就話我知唔洗返學

哈哈...我竟然有點失望 , 返學好開心的   在家反而好悶 .

做咗一陣eng作文 , 12點 ,mama打電話比我 , 叫我拎東亞張提款卡比佢 .

wa... 平時人影都唔見的東亞 , 宜家銀行入面滿哂人 -0- 奇境 , 個個收到風 .

4點同mama hi tea , 經過東亞 , o哂咀 .

勁勁勁大群人....  0.0 真係唔敢相信 .

當真係美國打個噴嚏 , 其他國家就傷風 .

金融海嘯...

出到街好大風 , 頭髮在空日飛舞...卡卡

我覺得自己好愛鍚自己的頭髮 , 全身上下最鍚佢 , 咩都係比最好的佢...點解呢 ? 唔知呀@@

  

wawa....真係勁開心 , qooza開返了 , 太掛念qooza了

大大眼....大大眼...大大眼yoyo

  

唔知點解呢...宜家已經唔洗返鄉中, 又唔可以返sammuel .

好像...

我會有我的新生活, 小學...中學...

  

  

無咩好吃驚 , 小兒科啦

呀... 果次在奧思....比我發現....嗯?

哈哈....

  

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]