=] 好開心呀 , 原來小玉鐘意睇我日記 .
仲話睇睇下會笑 , 哈哈 , 同b仔所講的一樣 .
看來本大小姐的日記實在太勁啦....嘿嘿嘿
講笑啦 .
happy .
日記 , 我真係好愛我個日記 , 之前 qooza hand了一排 , 真的非常唔開心=3=幸好宜家無事lu~
哈哈 , 我都好鐘意睇小玉日記 . 我覺得只有我同小玉先會打日記 , 其他人都是在打週記 , 月記 , 年記....
有時放學回家攰到好似隻狗咁=.=
好慘 , 接駁有時bus會無位 (而火車無位是必然的) , 倒霉的日子要背著沉重的書包整整一小時才能回到家 .
返到家 , 第一時間就係衝去洗手間-------洗臉 , 外出一整天 , 特別是mk這地方 , 回到家 , 臉上都是油和塵....
第2件事------就係好似飢民咁食飯 .
攰嗎? 攰!
不過好開心 , 每天都是開開心心咁過 , 比已前鄉中更開心 .
識到好大班朋友仔 , 佢地又nice 老師教書教得又好好 , 而且仲好有趣 , 身體上一點的疲倦不算什麼啦~
[ 喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾 ]
now, 我姐姐星期6日 在家 , 星期1晚上又回去hall , 佢成日話無野食 , 昨日我見我呀媽 , 拎咗一大袋野食比佢 , 睇到我眼紅 .
我姐姐還在說: "唉 , 真係好慘 , 這個星期在hall又會是杯麵做dinner "
我睇一睇呀媽比佢果袋野食 , 話 :[ wa~~咁你個杯麵都真係幾豐富 , 有雞湯 , 有小白菜, 有荷蘭豆 , 有牛肉 , 有云吞 , 有雞脾菇 , 仲在火腿 , 仲有野飲 , 你食完個杯麵仲有同你洗好的生果 , 仲有奇華的chocolate曲奇做甜品喎~~~~~ 真係唔方唔慘喎~~~]
對 , 我老姐晚上就是背著這袋沉重的"杯麵"回hall .
T^T 完全大細超 , 我在家都無咁多好野食 .
今日 , ENG課 , 小馬監堂 , 我整堂在請教vincent關於琴的問題 , 到落堂時份worksheep都無做過 , 呀sam問我 : 你唔怕比呀sir話呀 ?
嘿嘿嘿....我同evelyn在呀sir心中係好努力的學生(事實上都是) , 唔做一次無咩大問題.
LUCH就比 EVENLY係咁串 [ YOUR BEST FD ] \_/
今日個LUNCH好好味 , 食完就CAHT , 思覺失調真係好好笑, 個LUCH食咗1個半鐘 , 有大部分時間都是在笑的 , 笑得我和EVELYN臉紅 .
evelyn成日無啦啦笑 =.= 想點 ? 好彩佢笑得好好聽 , 聽落好順耳 .
在自修室 :
我 : 我有d同學呢 , 佢地在英皇...
e : ...... kakakaka....哎呀 , sorry呀 , 你繼續講呀.....
我: =.=?? 我話我D同學呢 , 佢地在英皇話D老師......
e : wakakakakaka... .哎呀 , 我真係唔會再笑 (好認真咁講)
我 : 我話...
e : wakakakaka.... 呀kakak...你講多次呀...kakaka
我 : 唔講啦 \_/
e : kakakaka......
有幾好笑呢 =_=????
身邊的同學都好鐘意笑 , 搞到我都成日笑, happy咗唔少
evelyn真係好得意 .
|