SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 17
累積人氣: 39381
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-30

 

=] 好開心呀 , 原來小玉鐘意睇我日記 .

仲話睇睇下會笑 , 哈哈 , 同b仔所講的一樣 .

看來本大小姐的日記實在太勁啦....嘿嘿嘿

講笑啦 .

 happy .

日記 , 我真係好愛我個日記 , 之前 qooza hand了一排 , 真的非常唔開心=3=幸好宜家無事lu~

哈哈 , 我都好鐘意睇小玉日記 . 我覺得只有我同小玉先會打日記 , 其他人都是在打週記 , 月記 , 年記....

  

有時放學回家攰到好似隻狗咁=.=

好慘 , 接駁有時bus會無位 (而火車無位是必然的) , 倒霉的日子要背著沉重的書包整整一小時才能回到家 .

返到家 , 第一時間就係衝去洗手間-------洗臉 , 外出一整天 , 特別是mk這地方 , 回到家 , 臉上都是油和塵....

第2件事------就係好似飢民咁食飯 .

攰嗎?  攰!  

不過好開心 , 每天都是開開心心咁過 , 比已前鄉中更開心 .

識到好大班朋友仔 , 佢地又nice  老師教書教得又好好 , 而且仲好有趣 , 身體上一點的疲倦不算什麼啦~

[ 喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾 ]

  

now, 我姐姐星期6日 在家 , 星期1晚上又回去hall , 佢成日話無野食 , 昨日我見我呀媽 , 拎咗一大袋野食比佢 , 睇到我眼紅 .

我姐姐還在說: "唉 , 真係好慘 , 這個星期在hall又會是杯麵做dinner "

我睇一睇呀媽比佢果袋野食 , 話 :[ wa~~咁你個杯麵都真係幾豐富 , 有雞湯 , 有小白菜,  有荷蘭豆 , 有牛肉 , 有云吞 , 有雞脾菇 , 仲在火腿 , 仲有野飲 , 你食完個杯麵仲有同你洗好的生果 , 仲有奇華的chocolate曲奇做甜品喎~~~~~  真係唔方唔慘喎~~~]

對 , 我老姐晚上就是背著這袋沉重的"杯麵"回hall . 

T^T 完全大細超 , 我在家都無咁多好野食 .

  

今日 , ENG課 , 小馬監堂 , 我整堂在請教vincent關於琴的問題 , 到落堂時份worksheep都無做過 , 呀sam問我 : 你唔怕比呀sir話呀 ?

嘿嘿嘿....我同evelyn在呀sir心中係好努力的學生(事實上都是) , 唔做一次無咩大問題.

LUCH就比 EVENLY係咁串 [ YOUR BEST FD ]   \_/

今日個LUNCH好好味 , 食完就CAHT , 思覺失調真係好好笑,  個LUCH食咗1個半鐘 , 有大部分時間都是在笑的 , 笑得我和EVELYN臉紅 .

  

evelyn成日無啦啦笑 =.= 想點 ?  好彩佢笑得好好聽 , 聽落好順耳 .

在自修室 :

我 : 我有d同學呢 , 佢地在英皇...

e :  ...... kakakaka....哎呀 , sorry呀 , 你繼續講呀.....

我: =.=?? 我話我D同學呢 , 佢地在英皇話D老師......

e :  wakakakakaka...  .哎呀 , 我真係唔會再笑 (好認真咁講)

我 : 我話...

e : wakakakaka.... 呀kakak...你講多次呀...kakaka

我 : 唔講啦 \_/

e : kakakaka......

  

有幾好笑呢 =_=????

身邊的同學都好鐘意笑 , 搞到我都成日笑,  happy咗唔少

 evelyn真係好得意 .

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-28

I attended worship today .

it's my first  time going with  myself .

I  can't attend at sat , but I can attend at  sun .

I must keep going !

what is the feeling ?

great  

  

HAHA.... Wing kin is very funny .... [a secret meeting of satan ]

But it's really right .

How busy are we  ?

How these  busy lead us to  far away from God ?

  

  

HAPPY~~~~

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2008-09-27

哈哈...我姐姐成日話個電腦個walkpaper係我 , 於是我今日就把佢個大頭貼做咗walkpapre , 我好頑皮呢

  

嗯....

今日返學補bio .

每一次我讀bio , 我都覺得好驚嘆 , 生物的構造是如此神奇, 上帝造物是如此的奇妙 .

每一次bio教新野 , 我個心都會在說 " 勁呀..." 

有時我真的唔明點解理科生會唔信這世界上有神 .

?_?

學roger咁講 , 真係唔見有邊個科學家係佛教的

  

回家時撞到陳心怡 , 同佢談天了一會 ...

佢好似唔太習慣新環境 , 仲話好掛著5d , 佢又問我掛唔掛著5d .

我答 : '' 唔掛著 "

事實上不是不掛著 , 只是我的掛著 , 同佢的掛著有點不同 .

我的掛著是: 往事會回味一下ge

但我想佢的掛著 , 真是好掛著吧 .

此終oasis真的很好...

  

明天要返早堂祟拜

  

T^T今天有點失望.....嗚.... =3=

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]