SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 10
累積人氣: 39349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-17

同自己講過要小心要小心 , 點知就係唔小心 \_/

昨日深晚諾講電話到點幾.....令日5點就醒咗 , 好眼訓 =.= 上堂好辛苦 , 已後我都係照常12點上床啦 .

由琴日講完電話到宜家 . 心情都係好低落.

我比呀諾問到我喊咗出來....唔知點解好驚 , 哈哈....真係好低b , 完全唔明有咩好喊 , 之後好快我又笑返

有d野真係唔知好過知 .

 

我決定唔再望了.

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-16

返學途中撞到哥哥 ,然後就一起行返學了 .哥哥遲大到.

lunch去了沙王食 , 可謂小玉呀芯已不在做了....  真係好好味.

食食上見到彼達同佢gf @@ 

同呀傑同小E 一起傾了很耐 , 哈哈    ..... 我好鐘意好小EE  >W<...好可愛 , 小E好多地方都同我好似呢~~~~

再去自修室....小E 曝幣 在桌上整整一個小時 , 推極都唔醒 -0-  好勁呀....

回到家撞上薯片了 , 哈哈 .

嗯....好想返一返SAMMUEL @@ 呵呵...

現在的生活還頗充實 ,  很好

這排對朋友以外的人都好燥..... 搞邊科 =.= ??

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-15

今日早了出門口.... 照常的坐火車返學 .

坐坐下...部火車無啦啦緊急被剎停咗...成車人都好奇怪...

然後聽到廣播 , 話有人跳路軌 , 部車撞到人 ,  wa..... o 哂咀....

呆了在車卡很久 , 個廣播個咁叫我地出車卡 , 部火車out of service , 但又唔出門比我地 , 又要關了燈同冷氣 , 非常之airless囉 \_/

呆了10min先走得 , 出到去....wa....見好多police同消防隊,  仲見到個火車頭玻璃爆咗.....

好估個車長一定嚇死....開開下車....無啦啦有個人迎面撒過來....唔嚇死就奇囉=.=

好彩我見唔到果個人姐....唔係又嚇死....

搞搞搞.....搞到我遲到 .....

 

wa....今日中文堂好開心呀  kekekekeeee

 

近排唔知點解對家人失去了耐性 , 好鬼死燥 =.= 做咩事??

唔得 @@ 我一定要快點正常返先得 !!!

 

姐姐昨日好開心咁打比我 , 話佢EXCHANGE批准了 , 可以去FRANCE 5個月

=] 比心機呀 , CONGRATULATIONS !!!

不過我會好唔捨得我姐姐....

 

每次我到MK返學 , 都會經過一個年老瘦弱的乞丐 , 無論返學放學都見到佢 , 佢每次都係倚著一個垃圾箱 , 雙手抱膝 , 好像想把自己儘量縮少一樣.

我每次經過 , 個心都好難受 , 可能係因為佢的神情很憂傷....我真係覺得佢好慘 . 我同學話佢是呃人的 , 4服健全 , 唔應該做乞丐 ... 雖然我都知佢有可能 , 係入侵香港的大陸丐幫的成員之一 , 只是...我都係覺得佢好慘... 雖然3餐應該唔成問題 , 但係佢應該之後一世都係咁 , 每次同一個姿勢 , 同一個地方 , 做同一樣野 -------呆坐 . 這樣的生活 , 真係好悲哀 , 講得難聽點 , 真係在等死.  有時我會好想知發生於他身上的故事 .

我每一次經過他 , 我都會同自己講 :"我係一個幸福的人"

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]