SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 12
累積人氣: 39351
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-30

昨日晚上本身打算上床休息一陣 , 點知訓到早上....=0=...可惡 !!!!

今日坐火車返學 , 見到這個廣告 , o哂咀 , 想點呀=__= ??  宜家d人真係好有創意

勁早就到咗oasis=0=

食餅....食到一臉都係....比caeman笑.....  哈哈...我係餅碎人??

英文堂真係笑死...

[ BUT...] 笑到反肚 , 這就是比6A話我地大聲的原因吧....都係呀J  ....HAHA

早上有點不愉快...

我好驚呀.....我真係驚呀....我好怕已前的事會再發生

 

今日好早就放咗lu....

坐火車...明明有好大空間的 \_/ 旁邊個男人愈坐愈貼 , 我係咁縮,佢就係咁貼,  隻手又唔知想點....  \__/ 去食屎啦!!!

 

 

我真係好鐘意這照 ^^~~

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-29

 

今日真係多事發生 =__=''

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2008-10-28

我好清楚自已係一個點樣的人

我亦好知咩事會最令我煩擾.....

咩事最易令自己失去理智 .

呀.....真係好奇怪 , 有時明知係錯的 , 明知最終係死胡同 , 但就是控制不了自己....

可能不是我控制不了自己 , 而是我被控制了吧....

清醒點呀   王健詩

 

消失泉繼續在中文堂發表反基督論 .

反感還反感 , 但佢所講都係事實.....

如果我的推算沒有錯 , 佢應該曾經係一名基督徒 , 仲係一名對基督教非常有認識的基督徒 .

唔知佢發生過咩事呢 ?

基督徒不是一條易走的路.

其實佢講得岩 ......佢無講錯.....

我地實在有太多太多做得唔好的地方啦....

同神要我地所做的 , 實在差太遠太遠....

有點事 , 我們以為係理所當然的 , 係正確的 , 但其實只係我地歪曲咗神的意思.

基督徒係一條永無止境的路 , 永遠都有進步的空間 .

因為我們只係人 , 係唔會完全100%做到神要我地所做的 , 特別是在這個年代.

今日消失泉所講的話 , 令我發覺.... 我地這些 "so-called"的基督徒的每一行 , 每一話 , 都會印在別人的腦海 , 而人地 , 就用我地的言行定義這個教.

這亦就是點解咁多人 , 會對我地反感的原因 .

當然那些人亦會歪曲聖經 , 聖經不難看懂 , 但要完全不誤解 地看懂內裡的真理 , 卻是難的

我記得我以前會成日叫我已前個男朋友返教會 , 最終達成反效果 .

從前愚昧的我 , 以為叫人stepped into 教會就係好 , 而身邊的風氣都係

但係神話比我知.....我咁樣係錯的.

而比我選擇多次 , 我唔會咁做 .

教會 , 難道是一建築物咩 ?

難道stepped into教會就 = 信耶穌咩 ?

教會 , 唔係一building , 而係一個群體 , 我地不就是教會嗎 ?

點解要拉人返教會, 去比人感受只限於"星期6,日" 突變的愛, 突變的態度 ?

我在反思 , 反問自己.

這不是我們不知的 , 只是時間的洗禮使我們的痳木了 .

這亦都係點解一直d人都會覺得我們虛偽的原因 .

神話比我知 , 咩叫做身教 .

sure  ,  我離身教,  仲差太遠太遠了... 一定要比心機 .

 

有時我會心痛.....

我看到有些朋友停留在一個樽頸

我看到從前的自己 :

想向前 , 沒能力.... 想退後 , 走不了 , 就這樣卡死在樽頸中 , 動彈不得 , 想突破 , 卻又無能為力 , 只有一直這樣在痛苦中

這都是源自洗禮前的一個錯誤.....

犯罪後 , 我背對著神 , 已經沒有面目接觸神....

就這樣一年多 , 我內心空虛又痛苦 , 到放榜前幾乎已經崩潰 .

我以為藉著自己 , 可以改善自己...

但原來藉著人 ,必然失敗....  自己係永遠無可能拯救自己

只有藉著神 , 必然得勝

最後我痛苦地在神面前痛哭禱告認錯.

神最終原諒了我 , 比了新生我-------新我 .

我開始發現我整個的改變了 ....

基督徒真係一條永無止境的窄路

求神與我同在 , 提點我 , amen

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]