SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 8
累積人氣: 39415
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2009-01-09

星期5

本身係應該返學的....哈哈 , MAMA同我請咗假....但MAMA竟然同我請病假=.=宜家在煩惱中.....那麼變一張醫生子出來=.=

一家齊齊去飲茶.....之後去咗沙田睇戲,,,

澳大利亞

真係勁好睇....

166分鐘 , 但係全部都好緊湊 , 無悶場

初頭睇到我係咁笑....

之後睇到我喊....

真係好好睇....

戰爭愛情片來講 , 真係唔錯...

個男主角好令仔呀!

個妮歌潔曼片頭個FEEL勁似我琴試D考官=.= 由骨子裡散出一股貴氣......

DINNER去咗食燒全魚.....好味好...BITTER!!!!

好大條呀 !!!

 

WAWAWA.....一月勁多好戲睇>W<

岩岩睇咗澳大利亞

15號去睇赤壁!!!!! @@期待了好久GA啦

18號就去睇岸上的波兒

新年隻就再同云云佢地去睇多一套片子

YOYO...

真係未出發先興奮!!!!

我決定把零用錢都捐比戲院了

 

星期6.

MATHS SIR見到我....

話我唔返學.==

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2009-01-07

曾看著同星空 閒聊吹風 看日出多心動
曾每日纏一起 傻傻講起 能愛到下世紀
怎麼你俘虜這個心 卻抽身退隱 不再親近
獨自苦等 仍然空等 難藏淚印

看著 電話中短訊 聽著 錄音的口訊
昨天的你哪天再接近

Tell me where did you go ? 心聲都不可細訴
Oh tell me baby where did you hide ? 辛苦都未諒解
Tell me where did you go ? 數數多久不碰到
我在每夜 徹夜狂想  Oh. Where did you go ? 

而這夜月光中 再見影蹤 再獻花多感動
而似蜜甜的心 明明開心 為何又驟降溫
怎麼你一下抱緊 卻一下子轉身 不再親近
獨自苦等 仍然空等 難藏淚印

看著 電話中短訊 聽著 錄音的口訊
昨天的你哪天再接近

Tell me where did you go ? 心聲都不可細訴
Oh tell me baby where did you hide ? 辛苦都未諒解
Tell me where did you go ? 數數多久不碰到
我在每夜 徹夜狂想.....

Where did you go ? Where did you go ?
怎會當這刻我需要你 你卻沒在我身邊
Where did you go ? Where did you go ?
這秒鐘很掛牽 你卻不可感覺到
Where did you go ? Where did you go ?

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2009-01-06

SO TOUCH

我無盡力

我總係覺得自己做極都未做好.

我好想把自己做得更好更好

好可惜.

內心成日都有d自私的念頭

 

 

返學的日子係幾開心的.

oasis有全hk教maths  同  bio 最的呀sir...

 

我每天訓前都會祈禱...

會次都好快訓著

最近內心燃起一股[火]....

說真的....我真的好想....

我知道自己果分面天份好高 , 亦好好好好鐘意....

如果小時候 , 我可能勇敢同呀ma講出,,,

我相信宜家成就應該好高

可惜呀

宜家所有野都太遲了

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]