| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 9 日 星期五 
|
|
|
|
2009-01-09 |
星期5
本身係應該返學的....哈哈 , MAMA同我請咗假....但MAMA竟然同我請病假=.=宜家在煩惱中.....那麼變一張醫生子出來=.=
一家齊齊去飲茶.....之後去咗沙田睇戲,,,
澳大利亞

真係勁好睇....
166分鐘 , 但係全部都好緊湊 , 無悶場
初頭睇到我係咁笑....
之後睇到我喊....
真係好好睇....
戰爭愛情片來講 , 真係唔錯...
個男主角好令仔呀!
個妮歌潔曼片頭個FEEL勁似我琴試D考官=.= 由骨子裡散出一股貴氣......
DINNER去咗食燒全魚.....好味好...BITTER!!!!
好大條呀 !!!
WAWAWA.....一月勁多好戲睇>W<
岩岩睇咗澳大利亞
15號去睇赤壁!!!!! @@期待了好久GA啦
18號就去睇岸上的波兒
新年隻就再同云云佢地去睇多一套片子
YOYO...
真係未出發先興奮!!!!
我決定把零用錢都捐比戲院了

星期6.
MATHS SIR見到我....
話我唔返學.==
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 7 日 星期三 
|
|
|
|
2009-01-07 |
|
曾看著同星空 閒聊吹風 看日出多心動
曾每日纏一起 傻傻講起 能愛到下世紀
怎麼你俘虜這個心 卻抽身退隱 不再親近
獨自苦等 仍然空等 難藏淚印
看著 電話中短訊 聽著 錄音的口訊
昨天的你哪天再接近
Tell me where did you go ? 心聲都不可細訴
Oh tell me baby where did you hide ? 辛苦都未諒解
Tell me where did you go ? 數數多久不碰到
我在每夜 徹夜狂想 Oh. Where did you go ?
而這夜月光中 再見影蹤 再獻花多感動
而似蜜甜的心 明明開心 為何又驟降溫
怎麼你一下抱緊 卻一下子轉身 不再親近
獨自苦等 仍然空等 難藏淚印
看著 電話中短訊 聽著 錄音的口訊
昨天的你哪天再接近
Tell me where did you go ? 心聲都不可細訴
Oh tell me baby where did you hide ? 辛苦都未諒解
Tell me where did you go ? 數數多久不碰到
我在每夜 徹夜狂想.....
Where did you go ? Where did you go ?
怎會當這刻我需要你 你卻沒在我身邊
Where did you go ? Where did you go ?
這秒鐘很掛牽 你卻不可感覺到
Where did you go ? Where did you go ?
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 6 日 星期二 
|
|
|
|
2009-01-06 |
SO TOUCH
我無盡力
我總係覺得自己做極都未做好.
我好想把自己做得更好更好
好可惜.
內心成日都有d自私的念頭
返學的日子係幾開心的.
oasis有全hk教maths 同 bio 最的呀sir...
我每天訓前都會祈禱...
會次都好快訓著
最近內心燃起一股[火]....
說真的....我真的好想....
我知道自己果分面天份好高 , 亦好好好好鐘意....
如果小時候 , 我可能勇敢同呀ma講出,,,
我相信宜家成就應該好高
可惜呀
宜家所有野都太遲了 |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 221 | »
|