| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 12 月 17 日 星期三 
|
|
|
|
2008-12-17 |
返學 , 又同carman撞衫啦/
今日中文堂 , 蕭sir又唔教書 , 又放影片比我地睇
開咗晝先知係日本鬼片-----雪山凶靈
睇果時真係好驚>.<環境又暗 , 個powerpoint又大 !!
驚到我地係咁尖叫....
d男仔都好驚.....不過係驚我地女仔尖叫..sally,小小,雪雪,慧慧,carman
陳家鍵係咁同我講 : 你千祈唔好尖叫呀
我真係好耐無睇過鬼片啦.... 已前細細過 , 晚上12點唔開燈咁睇[午夜兇靈].... 宜家?唔好搞我=.=
不過這鬼片睇完就唔驚啦....同 貞子 & 詛咒 無得揮=.=
細細過睇咗2集[午夜兇靈] , 宜家有咗免疫力....
回想起[午夜兇靈] , 真係好可怕...
放學去咗vincent學琴.....
>w<唔該哂呀
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 16 日 星期二 
|
|
|
|
2008-12-16 |
人地今日亞視大地震
我地今日奧思就大動盪
呀 j 發火 , 全班嚇到連氣都唔敢大吸一下, 真係好似nero咁講 : "全班齊齊扮死狗"
做咗咁多年學生 , 呀j發火係令我最驚的一個
最終趕了人出校 , 睇埋神秘人xanga
小小一個奧思
小小一個中6級
開學只係幾個月......咁多恩怨是非 , 咁多風雨 .
lunch同呀ling , 雪雪 , carman , 小小 同埋成班男仔去咗食香格理拉 , bitter !!!
小小好勁 , 食中辣@@!!
sally 知我鐘意食果個 , 就比哂我~~哈哈~~多謝哂~
飯後話題....講返今日d野
哈哈.....奧思成為了動物園呀~~~
晚上去了教會彈琴.
dogdog話新一年我唔洗再做司琴 , 做主席....
=0= 怕怕 !!!
家中本聖經唔知比呀ma掉咗去邊-,- 找唔到.....
@@好期待24號去報佳音呀....啦啦啦~~~~ |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 15 日 星期一 
|
|
|
|
2008-12-15 |
HAPPY BIRTHDAY TO YAMA
今日早上坐火車.....本身應該是在mk下車 , 點知坐咗去尖東=.='
我企在火車前睇書 , 當我以為是kowloon tong的時候 , 一睇 , 點解係紅磡ge=0=?? 當我呆咗時....車門已經關上...向著尖東前進了=.=
返到oasis , 迷上咗carman個game , 本身已為好低b , 點知咁好玩 >w< 中文堂係咁玩.
lunch, celebrate ryama birthday , 去了euro食, 呀月都來了.
之後去行街街.
中途見到曱甴......嚇死啦!!! 小e同yama竟然唔怕=.=' '勁 !
ADD O!!!! |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 221 | »
|