SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 23
累積人氣: 39362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 12 月 17 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-17

返學 , 又同carman撞衫啦/

今日中文堂 , 蕭sir又唔教書 , 又放影片比我地睇

開咗晝先知係日本鬼片-----雪山凶靈

睇果時真係好驚>.<環境又暗 , 個powerpoint又大 !!

驚到我地係咁尖叫....

d男仔都好驚.....不過係驚我地女仔尖叫..sally,小小,雪雪,慧慧,carman

陳家鍵係咁同我講 : 你千祈唔好尖叫呀

我真係好耐無睇過鬼片啦.... 已前細細過 , 晚上12點唔開燈咁睇[午夜兇靈].... 宜家?唔好搞我=.=

不過這鬼片睇完就唔驚啦....同 貞子 & 詛咒 無得揮=.=

細細過睇咗2集[午夜兇靈] , 宜家有咗免疫力....

回想起[午夜兇靈] , 真係好可怕...

放學去咗vincent學琴.....

>w<唔該哂呀

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-16

人地今日亞視大地震

我地今日奧思就大動盪

呀 j 發火 , 全班嚇到連氣都唔敢大吸一下, 真係好似nero咁講 : "全班齊齊扮死狗"

做咗咁多年學生 , 呀j發火係令我最驚的一個

最終趕了人出校 , 睇埋神秘人xanga

小小一個奧思

小小一個中6級

開學只係幾個月......咁多恩怨是非 , 咁多風雨 .

 

lunch同呀ling , 雪雪 , carman , 小小 同埋成班男仔去咗食香格理拉 , bitter !!!

小小好勁 , 食中辣@@!!

sally 知我鐘意食果個 , 就比哂我~~哈哈~~多謝哂~

飯後話題....講返今日d野

 

哈哈.....奧思成為了動物園呀~~~

 

晚上去了教會彈琴.

dogdog話新一年我唔洗再做司琴 , 做主席....

=0= 怕怕 !!!

家中本聖經唔知比呀ma掉咗去邊-,- 找唔到.....

 

@@好期待24號去報佳音呀....啦啦啦~~~~

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2008-12-15

 HAPPY  BIRTHDAY  TO  YAMA

今日早上坐火車.....本身應該是在mk下車 , 點知坐咗去尖東=.='

我企在火車前睇書 , 當我以為是kowloon tong的時候 , 一睇 , 點解係紅磡ge=0=?? 當我呆咗時....車門已經關上...向著尖東前進了=.=

返到oasis , 迷上咗carman個game , 本身已為好低b , 點知咁好玩 >w< 中文堂係咁玩.

lunch,  celebrate  ryama birthday , 去了euro食, 呀月都來了.

之後去行街街.

中途見到曱甴......嚇死啦!!!   小e同yama竟然唔怕=.=' '勁 !

 

ADD  O!!!!

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]