|
|
∴ 走開 ∴
|
|
琴日我去左我表哥的婚禮,放了2日假....
就係為了這2日假搞到我,在工作上出了小小差就比八婆同事話我
就是少一件明天用既男人著的禮服,因為禮服一般來講係九龍塘sed比我地公司的
我就以為晚上先sed來...點知係冇sed來,九龍塘那位同事又放左假,為有留言
要佢天日10點前sed到~就係冇禮服條八婆(sed信訊講比我玩死啦)
一你要搞清楚d禮服唔我sed比你地
二就算明日我都係做個位,d禮服一樣係冇咖咯''我一樣都係咁做事咖!白痴
之後我都幫你補左飛啦~叩人sed禮服,叩埋司機要送禮服來...樣樣我都做到足
幫你出晒面啦!你條八婆仲當我係仇人咁!電話都唔聽!你好x高貴咩'你都走啦~驚你有牙咩"早走早著唔洗係咗頭左世,
|
|
|
|
∴ 生日快樂...for..me ∴
|
|
20008年5月9日係我既生日~生日快樂for~~me!!
今日也是同前年一樣冇男朋友陪我過,也冇同一大班朋友
冇多餘錢去旅行,冇買過一個小小一個名牌袋子!!
我真係好希望自己,下年有男朋友可以同佢一齊去旅遊!
更加希做到一個正式既化妝師!
今年我識lilian和菲這2個朋友,由其是lilian佢雖然錫菲多d
但我也希望佢再教我多d嘢,人生觀呀同化妝既技巧呀都一樣需要
lilian:雖然我唔你係味當我係好朋友自己人,但我真係當你係我朋友同師傅!
我知道你口直心直,有邊句就講邊句,我唔介意你鬧我,因為我知道自己資質比人差唔懂世事.........
有你地2個係到我返公都開心d!!!
今日我先慢慢知道人際既係一樣好重既事同一樣好難學既嘢,今日同你好似好朋友咁,天日未必咁你想咁樣
每日都好似係到學緊新嘢咁,每發生一件事我要學識點去控制一件事,之後既結果係好定壞都要吸收從中既學習,

|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 78 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|