316..*
今日MISSNG 冇番,, 第一堂就要代堂,, 無聊死"
電腦,, 肥陳好似好開心咁囉,, 妖,, 葉SIR 走.. 到底佢係咪有份架!!! .\/.
中文,,, 唉.. 第一堂中文校長來睇堂,, 我頂,, 悶到痴肺咁,, 恰著左,,, 比嘉如拍,, =0= "
第二堂,, 精神哂!!!! >\/< " 好野!!!! XD
GEO,, 冇咩特別,,
LUNCH,, 妖.. 劉寵好煩呀! 成日搞出事,, 好心佢有病就唔好番學啦,, 控制下自己D 情緒先啦,, 頂佢個肺,, ANGUS 勁扯火啵,. 佢發起嬲上來好得人驚,, ><" 跟住呀哥拉住ANGUS,, 但果陣係勁激動囉,, 無啦啦佢地係我面前,, 嚇到我叫左一聲,, = = " 跟住好驚咁閃埋左,, = = " 嚇到我痴哂線,, !!! > < "
MISS潘都搞唔掂劉寵兄囉!! 佢老母丫,, 搞到成班1C 聲名又下跌,, 搞出咁多事,, 劉寵! 我記住你囉! 聽日MISSNG一定又好嬲好激氣,, 我唔想佢又喊呀!! 點解次次都係你呀.... 我就來癲啦!! 夠啦,,, 我唔想1C 咁呀,, 可唔可以比番一班好既1C 我地呀,, 你走啦好唔好呀!! 妖,, 好憎你呀!! 搞到1C 咁樣!! 超超超爆憎你囉!!唔係因為你,, 我地班會咁慘咩!! MISS潘都話如果唔係因為劉寵,, 我地班都可以好好"
今日個LUNCH同MISS潘傾計,, 佢好好人啊,, 我地同佢傾計都好開心,, 傾開劉寵果D 野,, 我地咪講囉,, 愈講愈唔GUR 佢囉!! 幾想爆粗,, =0= "
跟住英文,, 睇個樣都知D 老師又要同劉寵傾計果D 啦,, 點知今次竟然過份到要我地換課室,, 我地去2C,, 好開心囉" 果次我發夢成班1C 升哂同一班,, 好似真係成真咁,, =] 2C!! 你等我地呀!! 下年我地要齊齊入哂2C !!
跟住番到班房,, 楊副校同嘉如都係度,, 嚇死" 又係講果單野啦,, 遲左放學囉,, = = "
放學果陣有少少唔開心,, 唔出聲" 小茵同WENDY 傾度傾計,, 我一句都冇應過冇傾過,, 跟住佢地問我做乜,, 唉唉.. 我連我自己點解唔開心都唔知,, 我又點話比你地知呢,,, 去到11K 車站,, 仍然冇出聲,, 陪WENDY 等車,, WENDY 係今日喺我唔開心果陣哄到我笑果個人囉,, 多謝哂WENDY,, 佢令到我開心左" 陪完佢等車之後,, 小茵係度哄番我,, =] 傻妹" 我冇野架,, /\/\
朋友,, 我當你一世朋友*
成年後,, 甚麼都不可再有成人遷就*
問我有沒有,, 確實也沒有*
愛上你不會後悔,, =]
劉寵! 我恨你!
|