2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天
今日幾開心啵” 驚訝

322*

今日冇咁辛苦啦"  
喉嚨好左d "

第1,2 堂係英文呀"
小微問endy強佢地,,  我地邊堂最乖"
佢地班人話,,  你堂最乖架啦"
小微好無奈咁話,,  係咩" 我唔覺你地班叫好"   =\/=

跟住小熙問我野,,  我無啦啦咳左兩聲,,  =\/=
佢就話,, 你咳呀?!   比粒喉糖你食啦"
幾好味喎又"   >\/<
thzthz"

第3,4 堂係is"
完全地勁掛住葉世昌囉"
果個新老師既做事作風"
完全唔中意囉"
首先佢一來果日"    已經話班男仔私自調哂位"
今日又勁針對我地果台"
叫我地唔好再嘈"
嘩"  大姐"  傾兩句都唔比.. 冇哂自由姐"   
對作業又對到勁廢咁"    對一題講一題"   =0= "

第5 堂係中文啦"   悶死囉"
嘉如唔見左隻手指,,  =0=

第6 堂係咩屎"   做數"  =\/=
聽日missng唔番"  ><

lunch"   成日係度傾計,, 玩"

pe啦"   終於到左班際比賽"
嘩,,  1D果條友好衰呀"
輸到嘔哂都話我地d 同學撞人"
11比0 呀唔該"
輸到樣衰哂囉"
話hiko撞人呀sir唔理"
又話hiko撞到佢好痛"
痴9線啦"
唔掂就話人"
輸到樣衰唔緊要囉"
但唔好咁話人丫"
重要啤住"
好啦"  算數"
我地慢慢行緊果陣又見到果個人"
勁無奈囉"   指住我地唔知點咁"
o哂嘴咁"   洗唔洗咁丫"
e+ 1c贏左,, 唔係輸左呀"   做咩指住哂呀"   唔抵得我地1c果d 代表咁勁咩"

嘩"   1c"
我中意你啦"   ><"
超勁囉"    不過勁唔勁都中意架啦,,  ka"
男仔,,  型囉"   27比10 "
有冇搞錯"  咁勁架,, xdd
女仔都唔差既"
11比0 "
不過冇入過波又真係幾樣衰既"    >\/<

今日又多左兩個仔囉"
1個係梁雨熙"
1個係李沛熙"
兩個熙,, -\/-
梁雨熙好似係大仔"    =0=
囡囡地位竟然比佢霸左"   ><
小熙指住呀哥問我,,  咁佢係我邊個,,  
我咪話,, 佢係我呀哥"   姐係佢係你既大大哥啦"
佢好無奈囉"   佢話,, e+變左我輩份最細,,
好好笑,,   不過佢8月"  梗係細d架啦"
呀哥又大過佢"  囡囡又大過佢"  梁雨熙都好似大過佢"

1c 好野!!    愛死1c啦"   
thz 哂今日所有有份既球員呀"
叻仔叻女"    =]
勁哂呀" 十卜你地既決賽啊!!

刊登時間︰2006-03-22 05:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SIUCATBI
暱稱: ★lyt.
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
尚無任何連結