323,,,,
today" 咳咳咳呀救命!!
頂" 真係好想死呀!!
早讀果陣好樣衰呀‥
係度咳!! 個喉嚨好似唔係自己咁‥ control 唔到囉完全係‥ >/\<
頭兩堂係中文"
嘩,, 嘉如變態架!!
比左好多功課呀!!
比得最多功課果個永遠都係佢囉‥
英文‥
講英文‥教英文‥冇人聽‥
德育‥
楊sir 好得人驚呀‥
冇啦啦好大聲咁鬧endy強‥
跟住講講下野又係度笑‥ =\/=
西史‥
好悶既一堂囉!!
剩係可以講呢句架咋‥
偶然笑下咁啦‥
食左飯之後‥
小茵同小昇係度傾計果d"
咁我同wendy就玩嘉寶果個野‥
小熙傻架,,
係度追果d泡泡‥ 傻仔來架"
數學‥
做工作紙‥
ok丫‥ 不太難"
但有d好無奈囉‥ 唔同既d答案"
果個葉振康又係度話啵"
又話,, 係1600呀!! 以百分數表示丫嘛!! =0= o哂嘴囉" 不過我相信我自己"
中史"
oooo嘴咁過左" 因為好無聊既" -0-"
今日梁雨熙係咁叫呀媽! 呀媽! 呀媽!!
救命呀!!! 呀媽.. 呀媽.. = = "
小熙同佢‥
成日叫呀媽" ><
嘩" 今日班男仔lunch打完波上番來果陣‥
有d個樣好型仔咁‥
d男仔唔著冷3,,
同埋將件恤3整左出來‥
將件恤3 隻袖接左上去‥
嘩,, 果刻真係o哂嘴架!!
唔係樣衰呀!! 係未見過佢地咁囉‥
wendy重衰衰呀" 爆左句出來,, 點解果d高from咁令仔咁型仔,, 我地班果d唔係架‥ =\/=
佢真係曳曳囉!! 咁講野,, 果陣重要係無啦啦靜哂‥
放學照舊同小茵wendy走‥
今日+左小熙同小昇"
好無奈囉‥
行行下落雨啵‥
佢地就拎左把傘出來啦‥
我拎住小熙果把‥
諗住姐埋wendy同小熙"
點知姐唔到3個人啵‥
咁wendy就鼠左去小茵果邊一齊姐‥
得番我同小熙‥
本來果陣都冇咩野
我諗住橫掂把傘都係小熙既‥
咪姐埋佢囉"
點知佢個fd係前面話,, 老婆姐老公係岩既!!
我係o哂嘴+無奈哂囉!!
wendy重要話係,, -3-"
點知係我無奈緊既時候‥
小熙就話‥ e,, 停左雨啦.. ><"
咁就冇擔姐啦‥
同wendy傾計‥ wendy好曳架!! 成日都諗錯野‥
我話好人‥佢就聽到好淫‥ =3= " << 兒童不宜啊”
真係比佢激死"
行行下見到小昇唔見左小熙"
見到小昇一個人好孤獨咁既‥
跟住過馬路果陣又衝紅燈啵佢‥
真係曳"
聽日唔洗番呀‥
好就好既‥
但係‥
好多功課囉‥
同埋就算唔多都好難做囉‥
嘉如! 你比咁多功課把鬼咩‥ .\/.
今日番到屋企之後‥
唔知做咩心情很down‥
拎住把cutter‥
劃左幾下"
唔痛沒有血只有少少痕"
但已足夠我發洩‥
算了吧
無論我怎麼樣‥
也沒有人理會我‥
我想著‥
如果我死了‥
你們會否為我流一點眼淚 ?!
如果我真係介手了‥
介到很深很深的話‥
你們又會否理會我 ?!
如果有一天我不理會你們‥
你們又會否問我發生甚麼事呢 ?!
我想著想著‥也想不到‥
或者‥我是沒有人理的小朋友‥
呢張係今日影既"
呢張係琴日影既" 只係好簡單咁介左幾下姐" xd
|