2006 年 3 月 24 日 星期五  | |
放假喎‥  |
今日學校放假丫‥
但琴晚10點幾訓左lu‥ 攰得濟" >v<
琴晚老公問我今日去唔去街‥
佢話去睇戲同埋影貼紙相‥
老公‥koey‥蓉e去‥
wendy同小茵都唔去‥所以我都唔去啦‥
本來聽日去睇戲+行街‥
點知個個都唔去‥
小茵話唔想去呀好似‥wendy又話唔去‥
跟住琴日呀哥同我講唔去得‥
真係幾無奈‥
不過算啦‥
次次搞親呢d都係唔得既‥
講番今日啦‥
本來7:00幾就醒左‥
不過家姐重係度未走‥
我就繼續訓啦‥
訓到9:00幾=口="
然後見到一本書‥
教你點樣去表白果d‥
我家姐買架應該‥
咪睇下囉‥ 幾好睇 =]
睇完之後都10:00零鐘lu‥
就起身online啦‥
見到msn個list‥
o哂嘴"
胡中得7個on左‥
我d fd得2個on左‥
你話無唔無奈丫‥ ><
好啦‥ 算啦‥
上迷失‥ 更+令我o爆嘴!
2佬發左203帖‥
呀哥發左40幾帖‥
o哂嘴‥
搞甚麼啊‥
一個朝早姐‥
就搞到咁啦‥
勁啦‥
佩服佩服‥
好悶丫放假‥
冇街出‥
小茵又成日唔出街‥
唉也‥ 真係放假又死‥ 唔放又死啦‥
姐係點都死‥ ><
琴日果d痕就來冇哂lu‥
但係琴晚又想介啵‥ 痴哂線lu‥
我當然冇咁做啦‥
呀哥果番說話真是令我感動的‥
我係呢度‥
真係要thz一直以來聽我傾既小茵‥wendy
重有係學校唔理我既呀哥‥
雖然係學校唔理我‥
但係我諗你個心都重會有我呢個呀妹架可?! 哈哈‥
小茵wendy都係架可‥?!
我琴日先至感覺到‥
原來係有人理我架‥ ><"
呀哥同我講果d野‥
唔知點解果陣有d想喊咁‥
可能係因為‥
未試過有人同我講呢番說話
結果我諗通左啵‥
我決定唔會再做d 咁既野‥
原來小茵係講得岩架‥
真係有人會理我‥ ><
多謝呀哥‥多謝小茵‥
``你介傷左
會有好多人為你擔心
囡囡
wendy
小熙熙啦
我都會
重有好多人關心你啦
你要傷自己好易
可以幾秒就整傷
但你會唔會諗下傷完之後會點
對唔住
你唔應該對住我講
你要對住你自己講]]
呀哥同我講既野‥
令我諗通左好多呀‥
原來有人理我架‥ 哈‥
我愈來愈愛你們了!!!
釘橋你們啊!!
|
| 刊登時間︰2006-03-24 12:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|