2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天
放假喎‥ 驚訝

今日學校放假丫‥
但琴晚10點幾訓左lu‥  攰得濟"   >v<

琴晚老公問我今日去唔去街‥
佢話去睇戲同埋影貼紙相‥
老公‥koey‥蓉e去‥
wendy同小茵都唔去‥所以我都唔去啦‥

本來聽日去睇戲+行街‥
點知個個都唔去‥
小茵話唔想去呀好似‥wendy又話唔去‥
跟住琴日呀哥同我講唔去得‥
真係幾無奈‥
不過算啦‥
次次搞親呢d都係唔得既‥

講番今日啦‥
本來7:00幾就醒左‥
不過家姐重係度未走‥
我就繼續訓啦‥
訓到9:00幾=口="
然後見到一本書‥
教你點樣去表白果d‥
我家姐買架應該‥
咪睇下囉‥ 幾好睇 =]
睇完之後都10:00零鐘lu‥
就起身online啦‥
見到msn個list‥
o哂嘴"
胡中得7個on左‥
我d fd得2個on左‥
你話無唔無奈丫‥  ><

好啦‥ 算啦‥
上迷失‥ 更+令我o爆嘴!
2佬發左203帖‥
呀哥發左40幾帖‥
o哂嘴‥
搞甚麼啊‥
一個朝早姐‥
就搞到咁啦‥
勁啦‥
佩服佩服‥

好悶丫放假‥
冇街出‥
小茵又成日唔出街‥
唉也‥ 真係放假又死‥ 唔放又死啦‥
姐係點都死‥  ><

琴日果d痕就來冇哂lu‥
但係琴晚又想介啵‥ 痴哂線lu‥
我當然冇咁做啦‥
呀哥果番說話真是令我感動的‥

我係呢度‥
真係要thz一直以來聽我傾既小茵‥wendy
重有係學校唔理我既呀哥‥
雖然係學校唔理我‥
但係我諗你個心都重會有我呢個呀妹架可?!  哈哈‥
小茵wendy都係架可‥?!

我琴日先至感覺到‥
原來係有人理我架‥   ><"


呀哥同我講果d野‥
唔知點解果陣有d想喊咁‥
可能係因為‥
未試過有人同我講呢番說話
結果我諗通左啵‥
我決定唔會再做d 咁既野‥
原來小茵係講得岩架‥
真係有人會理我‥  ><
多謝呀哥‥多謝小茵‥

``你介傷左  
會有好多人為你擔心             
囡囡            
wendy
          
小熙熙啦           
我都會 
重有好多人關心你啦      
你要傷自己好易      
可以幾秒就整傷  
但你會唔會諗下傷完之後會點
      
        
對唔住     
你唔應該對住我講       
你要對住你自己講]]

呀哥同我講既野‥
令我諗通左好多呀‥
原來有人理我架‥    哈‥
我愈來愈愛你們了!!!
釘橋你們啊!!

刊登時間︰2006-03-24 12:02 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SIUCATBI
暱稱: ★lyt.
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
尚無任何連結