315..*
今日頭兩堂係中文,, 悶到嘔哂,, =0= "
小息,, 又係過住果D開心既日子,, =V= "
英文,, 要作文啵,, 作左104 字咋,, 勁少囉,, 佢係要求作150 字,, O嘴,, =3= "
小息,, 一樣啦,, *
德育,, 悶爆了!!
西史,, 我要佢個肺,, 成日噴口水,, 佢老母丫,, 忍佢好耐啦,, 我雖然係坐第1 個位姐,, 但唔洗咁蝦我掛,, 個個都蝦我,, >/\< "
LUNCH,, 個麵幾好味
跟住溫下中史,, 係班房同佢地癲,, 又係度搣人,, 今次+ 埋2 佬,, 痴線的,, 玩到痴左線,, 不過今日比起前兩日明顯冇咁癲,, 唔知點解丫,, =0= "
小茵同衰仔AND 2佬AND 小熙一齊,, 我同WENDY 梗係唔阻住佢地啦,, KA”
跟住打左鐘啦,, 唔想番埋位,,
同WENDY 拉拉扯扯咁,,
搞到我差D 仆係度,, ><"
我番去之前,,
推左2 佬,,
佢成個人跌左落自己個位度,,
勁搞笑囉,, 哈,,,, XDD
嘩,, 今日果個新PREFECT 勁賤囉,,
佢LUNCH 果陣入左來,,
就周圍巡啦,,
跟住唔知捉左IVENY D乜野囉,,
WENDY 重話另外果個PREFECT 話佢做得好囉,,
係勁無奈,,
IVENY 有少少嬲嬲地咁走左出去,, ><"
咩屎,, 以為自己本書係LOCKER,,
叫囡囡幫我拎,, 點知佢話冇,, =V=
我先記得,,
原來擺左係個紙袋度,, 果陣係O 哂嘴囉!!
又係做數,, 做數,, 再做數,, = = "
中史,, 慘爆啦,, 遲左15 分鐘走,, 又要小測喎,, 出貓囉係,, 將張紙擺係筆袋度,,
MISS 朱問我借紅筆,, 佢搵我個筆袋,,
好彩佢果個位睇唔到張紙咋,,
不過果陣個心真係勁跳囉,, 好似見到佢咁,, = =
係跳到勁Q 快,,
嚇到我仆街咁濟,, =0= "
放學果陣,, 小茵好似唔開心咁啵,,
問佢係咪有野又話冇,,
記住唔開心要話比信任既人知啊,, =]
我地係你身邊架,, ^^
我又愛啦,,,
愛爆爆爆小茵,,
愛死死死WENDY ,,
愛死小熙,,
愛死衰仔,,
愛埋2佬啦,,
好野!! 屋企人愛哂!! 差呀哥添,,=V="
好啦,, 愛埋>V<"
愛埋呀哥,,

愛哂屋企人!!!! >3<"
我愛我愛我愛呀!!
愛死了,,
你地都愛架可,, 哈*
|