你要明白一樣野,, 中意同感動係2件事 唔係佢做左D咩令你感動你就要中意佢,, 好多野都解釋唔到,, 可能你呢一刻中意佢係因為佢同你講既野,, 但係下一秒你唔中意佢可能都係因為佢同你講既野,, 好難會真正明白到呢個道理,, 因為我自己都係咁,, 點樣可以更+清楚自己中意邊個,, 其實我都唔知,, 好難分辨到,, 到底對佢只係FD定係中意,, 唔知.." 剩係知心痛了,, 心都淡了,,