2006 年 3 月 26 日 星期日  | |
| 咁快又星期日啦‥ |
咁鬼快又星期日既點解‥@@"
今日9點幾就聽到D聲‥
唔洗問又係我家姐啦‥
出街姐‥整呢樣整果樣‥
嘈鬼住哂喎‥
唔洗訓咩大姐‥><
10點幾醒左‥
接近11點先起身呀‥
愈來愈遲啦‥><
冇辦法啦‥太懶丫!!
又睇文‥今次又係睇呀哥PO果個"
好似係咩由你幫我剪頭髮開始‥
我都唔記得LU"
幾好睇丫‥ 不過我都係中意當我們學會愛之後‥ KAKA"
睇到第3頁就冇睇到‥
跟住呀媽叫我落去食野‥
咁咪落囉‥唔想一陣搵野食‥=="
食飽之後已經好想番屋企架啦‥
佢地又話去MK喎‥
唔知點解今日唔想去丫‥
咪話唔去囉‥呀爸竟叫我番上去‥
係屋企樓下既時候又打比我問我去唔去‥
都話左唔去啦‥就算唔去MK都唔去呀‥><
番到屋企‥好LUN興‥
我隻死人狗‥ 頂佢呀媽個肺‥
整亂哂D野囉係‥ 冇打佢已經算好人啦‥><
即刻拿拿臨開電腦‥
睇文呀‥>3<
繼續睇啦‥
睇完啦‥ 不過都係未PO完果隻‥ ==
不過都幾好睇丫‥ E+迷上左睇呢D‥ KA"
呀哥‥識做啦‥ 哈哈XDD
重有時間丫‥ 果陣好似兩點幾咋嘛‥
咪同嘉寶傾左陣電話囉‥
好好笑呀佢XDD
傾左OK多野啦‥
原來呀哥上堂係成日都訓低既‥ ==
默書又訓低‥ 上堂又訓低‥
咩呀哥你聽到書咩?! @@"
傾完之後就拎幅畫出來畫啦‥
嘩‥ 見到係學校畫果度‥ 好LUN 7呀!!
跟住就好比心機咁畫啦‥
嘩‥ 好開心囉我係‥
係屋企畫既第1隻‥ 我好滿意‥
覺得好開心呀唔知點解‥ =]
繼續畫啦‥開始好攰啦‥
不過我重撐住囉‥ ><
呼‥‥終於畫完LU‥
好開心架‥ XD
不過第3隻就畫得唔係太令囉‥
一舊野咁‥ 底色用左6色丫‥
襯番小茵D 6豆沙‥ 哈哈‥
畫完啦啵‥咁洗番D野啦‥
洗完之後‥ 擺開左啦‥
咁岩岩好‥ 佢地番來啦‥
一番來我呀爸就話我‥
做咩將D野擺係度‥
我咪大聲左少少咁話‥ 頭先畫完丫嘛‥
我擺番D野落個袋果陣‥
佢地話我發乜野脾氣囉‥
我冇出聲‥係因為我好嬲‥
做咩野成日一番來就話人呀‥
真係好唔GUR囉果陣‥
入房果陣‥ 只不過大力左少少整道簾姐‥
就好大聲咁鬧我‥
你識發脾氣我都識架‥
痴線架‥ 勁想喊囉‥
做乜野丫今日!!><
之後過左D相落MSN個分享空間度‥
1路睇‥1路有D唔知咩既FEEL‥
聽日又要番學啦‥
番學係唔緊要‥
但係個死人嘉如又要默書囉!
頂佢丫‥重要背默丫大佬‥
溫都冇溫過‥掂都冇掂過添呀‥><
聽死囉聽日‥ 星期四又唔記得拎本COMP筆記喎‥
唉唷‥><
E幅就係我幅傑作‥
我好中意橙色果舊GA‥
就係我話好滿2果舊‥
因為我覺得我成功左少少‥><
哈‥ 係咪好KAI呢‥
基本上我係唔知我其餘果兩舊畫緊咩既,, ==V
|
| 刊登時間︰2006-03-26 05:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|