今朝9點起左身溫書
但係唔知溫咩好
就抄番果d西史先啦
當溫下問答
再睇下is同中文
好難丫
我頂唔順
係度發脾氣,, -0-
開左部腦
同2佬傾左一陣計
之後又睇左一陣
唔溫啦
同2佬傾計,,
佢話我諗住某d野所以溫唔到書,, =="
真係無奈.. 不過可能係既,, -3-
果種感覺好難受"
溫到好熟咁又點?!
到左果日咪又係唔記得
果種壓力好大好大
大到我自己都頂唔到
好辛苦
我唔想又衰
唔想同你地分開.......
f.1既感情應該係最好既,,
我唔想咁快就要同你地分開,, >/\<
加油丫1c!!
呀哥" 盡左力便可以" 不要太大壓力" +油!
2佬" 加油啦!!
小茵" 希望你考得更好
wendy" 加油"
呀仔" keep"
莉莉" 加油"
老公" add oil"
所有人都要加油丫!!
你地答應左我既野
要全部做到!!
呀哥2佬" 你地答應過我會比心機"
要做到丫,, 唔可以話盡量"
答應左就一定要做,,
你地唔加油,, 呀妹都唔加架,,
我地成家都要去到同一班呀!!
一個也不能少,,
呀哥" 2佬" 呀妹" 家姐" wendy" 呀仔"
要全部一齊丫!!! >/\<
好想好想喊,, 一諗起f.2 既野,,
諗起會同你地分開,, 好想喊,,
我會好唔捨得架!! >/\<
嘻.. 我癲左"><
咁快諗,,
不過果次老師話我地得番6個星期就完左f.1
我果刻好想喊,,
6個星期
話長唔長,, 話短唔短
要好好珍惜剩下來既一分一秒"
要好好珍惜係1C既一分一刻"
要好好珍惜身邊既人"
ANYWAY" 加油加油再加油!!
記住唔好比太大壓力比自己,,
呀哥2佬小茵wendy呀仔,, 十卜" 加油丫!!
|