DIU"
今日好LUN興丫!!
英文堂,,,
係度睇小Q果本書"
E+都未睇哂丫,,
擺左係櫃筒,, XD
好好睇丫,,>V<
THZ仔"
IS!
對作業,,
果個老師係度嘈嘈嘈
話比你知!
我E+好唔GUR呀!!
無啦啦做咩火警演習,,,
演你老母丫,, 哂哂D時間,,
我地D時間好寶貴架,,
落到去勁哂囉唔該,,
真係凸死佢,,
番到上去都小息啦,,
重要對囉大佬,,
佢冇病呀嘛?!
重話放學要繼續對,,
對你老母個仔啦,,!
頂你個肺丫,,
經公,, 冇咩野"
呀SIR話我地唔聽佢講野喎,, ><
LUNCH,,
死白痴又打人,,
死開D啦你,,
唔夠班男仔來就喊,,
唔覺得你冇錯囉,,
你情緒有冇問題都好,,
我地係無辜GA
做咩搞埋我地"
無論咩理由我都唔覺可以忍你囉"
係咪殺左人都可以當冇事呀咁,, .\___/.
跟住同WENDY小茵係出面睇人踢唔知咩"
好搞笑囉唔該,, XD
ART,,
冇得番去,,
麻鬼煩丫!!
係1A班房門口個窗度見到KOEY,,
好得意呀佢,, >V<
又要對作業,,
你係咪變態架
改左又話我冇改
做乜事呀,,
你都未對到我點改呀
對到第17頁就話走,,
咁我想改都冇啦
出去比你睇又鬧
你玩哂啦E+"
|