尋晚半夜先訓,差唔多5點, 唉 今朝8點又起身,洗面刷牙換衫帶狗
今朝差唔多9點幾先出門返工,返到公司前,係大家樂早餐,
今日又係星期一,最忙同最吃力的一日,今朝4叔返黎,大吵大罵,
因為一份工作PAPER,唉 總之就燥底人,
今日好攰,對眼想訓同訓唔到之間,今日我頂左成日,都冇訓過,
我今日夾單夾到,亂哂, 勁多單, 唉 今日老豆又返黎計數同開單
差唔多下午兩三點先走, 今日我食晏,卞文約我食日本野,吉野家
今日我決定同卞文講番上星期5既事,我廢事同媽講,如果講左,佢又同老豆講
之後我又訓話了,今日我都疲勞到想死, 個惱唔清醒
今日食完晏,吳姑娘打俾我,佢想我參與,今年,校行,35周年,佢想我打字同俾相佢
本身我星期4去學校搵佢, 不過我都係決定揀EMAIL算
廢事走來走去咁麻煩∼ 今日我媽又請飯,同姨媽去大陸玩
而且5叔明天又飛,公司得我同老豆,同其他同事,同4叔, 今日卞文好忙呢
其實個個都忙, 今日其實都冇時間睇劇,唉 今日放工時間∼我留係公司係到作文
因為要打番我畢業心得,同埋要一路諗番點打,應該由邊年打起,
都打左一個鐘到, 因為實在太多字了, 又要打學校生活,同社會改變,同興趣∼
總之咩都打, 之後文打俾我,佢話吳姑娘打俾佢,叫佢寫字同俾相佢,
當然∼我好明白同好清楚佢問題啦, 如果真係想方便,我未用我EMAIL 幫佢打埋囉
今晚我出左去,CWB 去JP買戲飛, 買完之後去茶軒食飯,自己一人,
之後食完飯就回家, 一坐巴士就訓覺, 真係好攰,係攰到仆街,
之後差唔多,9點返到黎, 我就立刻去放狗,而姨媽同阿媽又回到家了,
唉 今晚真係,攰死,唔講啦,休息∼
|