今朝我十點就起身,之後洗面刷牙,換衫,今朝唔使幫老豆整食物,
今朝原先想打去睇e生,不過間診所又冇開,要下星期先睇得,
我感到有少少病,唉,不過算,之後返到公司就去一去洗手間,
之後,5叔就叫我搵佢,因為同我講,back up的硬件,
之後,我掛住拎新,忘記左拎另一個,
後來,個條粉腸就話我,唔好成日吩咐人幫la,
自己的東西自己做,之後,我一支箭咁,快d放好就走了,
廢撚事聽佢一堆垃圾,因為我自細就好hate佢,目前不是hate了,
而係冇氣力為左不知量力,自以為是,冇惱的人咁操心,
今日心情本身好好,不過就係因為,條仆街搞興我,
所以好炆,今日又放晏,差唔多兩點,今日約左阿文,
去唱k,不過其實諗落,自己都冇話要吩咐佢做,
條友正仆街,成日扮正經,佢份人又中意show off,
不知所謂的少爺仔,我一生人最拿唔中意就係父母家人,
尤其是,所謂bad guy familly,好就冇所謂,我睇唔起佢地,
因就係佢地曾經對我眼光,果,就係我要還返哂,我對佢地距離,
唔好太好,呢個係我依家,對人的態度,現在所有出發點就是自己,
所有事情就不是問題,好耐冇打機,不過都冇時間la,日日返工又攰,
唉,電視都好忙,唉,今日同文唱k,佢依家主動左撘我博頭,
又主動錫我,感覺良好,而且,仲唔使整伴唱,
勇敢去唱,good news, 今日我問佢,第時愈老愈唔靚,
你一定唔会要,佢話,第時先算,唉,
心淡,不過佢都笑左,自答自笑,即是什麼意思?
佢又問我,如果我唔係中意佢,佢摸我的話,我會有咩反應?会打?
咁係我立場,用朋友的話,我會反感,会令我更討厭男人,
就係咁簡單,今日我地唱左三個鐘,就各自回家,返家前去左7仔買嘢食,
唉,今晚又冇做運動,生果都冇食,唉,生氣
|