最近同卡文每次食lunch,都會叫奶茶,所以飲太多,
感覺上又肥左,而且又尋晚到今日感到好飽,
唉,肚腩仔又大左少少,可能,尋晚飲茶加sushi,
太多,搞到,幾乎脹左,而且,夜d又去左星巴飲凍lemon tea,
之後回到家又飲埋燕窩,唉,之後又飲埋,維他奶,真係成肚水,
今朝我十點先起身,之後慢慢搞自己d嘢,
老豆後來就叫我幫佢整食物,今日忘記左約左雅姐食lunch,
唉,不過我放工信息過佢,今日好忙,
個個都好忙,今日四叔又好趕,份文件,
搞到我媽都好拿緊張,唉
今日我都有睇返女超人,唉,總之呢,就好忙,
今日放工又去左買衫,今次成三千幾,真係貴
之後去左hair cut ,都好耐冇剪,今晚都好晏先回家食飯,
今晚我會涕腳毛,頭先我仲比媽迫涕加拿大,
唉,我受到大大刺激,差d個病復發,我真係唔迫得,我會din的,
今晚我bf話佢妹想要我passport no 我未sd比佢,
咁又一日la ,天日又可以見bf,頭先真係差d神經質,
my mom so silly
|