■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日番學* 同平時1樣LA" 都系甘`` 小恩又吾番WO* 遲到了>/\<" 番到去罰抄, 跟住上課室LA" 唉.. 成日都系甘諗野* 吾知想點甘!?!?!? 小息果陣* 我同MAN N PUI洛左去" 小PUI電左個頭A* 勁多人望住佢A*哈.. 上番去知後同小MAN系到玩LA" * 3堂馬SIR" 慘慘>V<" 悶死左LO* 上層吾知做咩撚* 勁嘈" 搞到馬SIR興* 走左上去屌人* 哇哈哈XDD" 超大聲* LUNCH`` 同MANX2傾計LA" ^^" 上番課室又傾** 跟住普通話同貞2傾" 傾左陣* 我地3個1齊訓覺ZZZZ" YA!? 訓到閱讀課完左先醒喳>U<" 傻咖" 放學果陣* 等馬SIR上黎* 等10年.. 激死左LO* 同貞2企系到唱歌* 超低B" 走得LU* 豆豆系到等ME^^" 洛左5人埸* 點知!? 我A媽打黎叫我陪佢食野* 甘我就閃左水LU" 1路去搵佢果陣* 得自己1個人.. 系到諗野* 覺得好辛苦" 我想喊" 但系喊吾出* 好無奈LO=.=" PS:: 他喜歡的是你*