■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
就算 不甘心輸給你 都不得不下台 他喜歡的是你 和你一起 捱苦都是美 我沒預期 越錯越靠緊你 愛著你 也許會有時限 已經不能重新 喜歡一個人 像已窮盡信心 無力再生 都知道 愛著你一個 我未能善變
星期6LU* 琴日1早訓左覺* SO.. E+好早醒左LU* 1醒左去左睇{佢}既日記* 點知1開!? 佢就ON MSN喇* 無奈=.=" ^^" 睇睇下.. 諗到好多野* 可能系得1個人 既關系LA" 好吾開心LO* 諗番起哩4次`` 第1次系係陸運會完左開始咖* 知後果D我都吾系好記得喇* 唉 .. 知前系我P街先既* E+我搞成甘 .. 無得懶人既`` 佢E+開心咪得LO" 今日同A媽出去.. 買SUPERL0VER* YA!? ______好想快D星期5 A* PSS:: 不愛我* 便借過``