■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
LAST DAY* 今日都系好似平時甘LO* 番學=.=" 放學果陣* 同佩`藝`恩`東`聲`文` 去左煲煙LA* 卡卡XDD" 跟住.. 番屋K換33 * 等老弓黎.. 點知!? 佢仲快過ME* 去左影相^^" 跟住同小佩N牙東去天天打機* 打左陣`` 送老弓去搭車車/\/\" 番去同小佩打多陣就走左LU* 見到牙SUN* 佢陪我去5人場* 哈哈XDD" 真系好人>U<" 玩左陣* 比人搶野 .. 好慘LO* 搞到我喊" 喊吾系完全因為佢地* 系因為咩咩咩姐>U<" D相天日先POST上黎>V<"
11月14日* 今日無咩同別野打* 都系果D LA" 吾開心LO`` 放學同小恩N寶去影相* PS::都吾知系我錯定系我同佢性格 吾岩既* 完全吾明.. 人地中2你個樣* 但系我吾系A" 今日差D又因為你喊喇* 不過, 我叻左.. 喊左2秒姐* 你D野` 我知得月多* 就月吾開心LO" 吾知好過知* 就系甘解LO>U<" 點解!? 我要甘傻* 系人都知你呃梗我" 但系我都仲要信你A* 明知你呃我 .. 都要比你呃`` 唉* 星期4*